Başımda "zır zır" eden saat yüzünden uyandım yine.
Günlük işlerimi hal ederek okul için hazırlandım.
İyi ki bir forması yoktu bu okulun. Herkesle aynı olmak hiç hoşuma gitmiyor.
Odamdan çıkıp aşağıya doğru yöneldiğimde karşımda o suratsız , şeytan kadını görünce sinirlerim yine tepeme çıktı.
Yanımda babam oturmuş kahvaltı ediyorlardı. Cidden babamın bu kadınla evlenmesini anlamıyorum.
Kapıya yöneldim. Tam çıkacakken kadının cırtlak sesi çıkmaya başladı.
" Mi Cha birşey yemeyecek misin ?"
"Kim hazırladı kahvaltıyı ?"
"Ben."
"Hıh! Senin elinden hiçbirşeyi yemem. Almam senin suratını görmeye tahammül edemiyorum."
"Mi Cha!!!!"
Babam karışmıştı söze.
"Ne var ne ? Yalan mı ? Annem öleli 1 ay olmuştu. Sen gittin bu SURATSIZ kadınla evlendin."
Kapıyı çarparak çıktım. Sanki sabah sabah karışmasalar olmaz.
——————————•——————————
Okula varmıştım. Ama bir kargaşa vardı. Kızlar toplanmış konuşuyordu.
Hiç böyle görmemiştim bu okulu. Tanımadığım bir kızın yanına giderek "Hey ne oluyor. Bu kargaşa ne ?"
"Tatlım birşeyden haberin yok mu ? Okula yeni bir öğretmen geliyor. Matematik öğretmeni. Çok yakışıklı."
"Ne kadar yakışıklı olabilir ki ?"
Kız telefonunu eline alarak Instagram'ı açtı ve bir fotoğraf gösterdi.
xxINSTAGRAMxx
33.124 beğeni 3.000 yorum
OHAAAA TAŞ LAN NE ÖĞRETMENİ ÇÜÜÜÜÜÜŞŞŞŞŞŞ. TANRIM SANA GELİYORUM.
Kızdan şaşkınlığımı gizleyerek "tamam" dedim.
İlk dersimiz matematikti ve nedense heyecanlanmıştım.
Sınıfa geçerek boş bir sıraya oturdum. Ardından sınıfa öğretmen geldi.
Kendini tanıttı.
"Ben Jeon Jungkook 1 yıldır Öğretmenim. Umarım iyi anlaşırız."
Daha sonra herkes kendini tanıttı.
3 Saat sonra.
Sonunda okul bitmişti eve gelmiştim. ÜVEY ANNEM sanki bir davet varmışçasına hazırlanmıştı.
İçeri geçtiğimde babam salonun ortasında bir oraya bir buraya dönüp duruyordu.
Beni görür göremez bana sarıldı.
Ne oluyor ? Ölecek miyim ?
"Kızım nasılsın iyi misin ?"
"Evet baba."
"Şimdi bizim şirketimizin bir ayağı çukurda. En iyi anlaştığımız şirket olan Jeonların Holdingi ile anlaşma yaptık. Ancak anlaşmanın tamamlanması için bir kan bağı gerekiyor..."
"Sakın cümleni tamamlama."
"Onunla evlenmek zorundasın Mi Cha"
Umarım Beğenirsiniz. 🍃🥀
Sınır 5 oy 5 yorum 🍃🥀
dreamsbloq jmnlove BTS_13_jimin daydreamsbloq blogkorea dreamerbloq
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakışıklı Öğretmen | JEON JUNGKOOK | +18 | 🐰 |
FanfictionBay Jeon Yüzümü İki Eli Rasına Alarak Baş Parmakları İle Göz Yaşlarımı Sildi. • +18 İçerik Vardır. • Rahatsız Olacaklar Okumasın.