Çoktan uyanıp kahvaltımızı etmiştik. Aklımda hala dün neden o kadar öfkeli olduğu sorusu dönüp dolaşıyordu.
Kendimi toparlayıp sormaya karar verdim.
Tam yanına gidip ağzımı aralamıştım ki kapı çaldı.Cidden mi ? Şaka mı bu ?
"Buraya kim gelebilir ki ?"
"Eminim bizden biridir derken kapıya yöneldi JungKook."Kapıyı açtığı zaman karşısındaki adam ile konuşmuş ardından sımsıkı sarılmıştı.
Adam içeri geçtiği zaman bana gülümseyerek baktığı zaman aynı şekilde tepki verdim.
"Sizi tanıştırayım..." dedi elimi tutmuş—
Bir saniye elimi tuttu. Bir elime bir de bana bakan kahvelerine bakıyordum. Konuşmasına devam etti.
"Bu Cha. Cha bu da Namjoon Hyung."
Dün telefonda konuştuğu kişi. Şimdi ben nasıl soracaktım ? Deli gibi merak ediyordum dün Ne olduğunu.
Birlikte geçip koltuklara oturduk. Daha sonra onlar konuşmaya dalmışken mutfağa geçip bir şey hazırlamaya karar verdim.
Hemen basit bir kek yapıp tabaklara yerleştirmeye başlamıştım. Göz ucu ile onlara baktığımda hâla konuşmaya devam ettiklerini görmem ile gülümsedim.
Bardaklara doldurduğum vişneleri de tepsiye yerleştirdikten sonra içeri geçtim.
Namjoon elimdeki tepsiyi gördüğü an kocaman gülümsemişti.
"Oooo. Şarap..."
derken bir yudumu tam alıyordu ki sözünü kestim.
"Hayrı Namjoon. Vişne suyu."
"Ama ya.""Hyung iç işte ne olacak."
diyen JungKook elimdeki kek ve bardağı almıştı.********
Sonunda yalnız kalmıştık. Ve tam da soruyu sorma fırsatı buydu.
İzlediğimiz filmi durdurarak dikkatini çektim.
Bana anlamaz Ve bir o kadar da şaşkın bir ifade ile bakıyordu."Sana bir şey soracaktım."
Hala cevap vermiyor sadece ne soracağımı bekliyordu."Dün gece nereye gittin ?"
Duyulacak bir şekilde yutkunması beni tedirgin etmeye yetmişti. Oysaki kötü bir şey sormamıştım. Sadece merak ediyordum. Dün gece telefonda neden öyle sinirlenip hemen evden çıktığını.
Uzun süren bir sessizlikten sonra yine ben konuşmuştum.
"JungKook dün neredeydin ?"
"Ben......"
ꕥ ༄ꕥ ༄ꕥ ༄ꕥ ༄ꕥ ༄ꕥ ༄ꕥ ༄ꕥ ༄
|Selam ben döndüm. 🙃
|Umarım bölümü beğenirsiniz.
Yorumları okurken eyleniyorum. Yaparsanız sevinirim ❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakışıklı Öğretmen | JEON JUNGKOOK | +18 | 🐰 |
Fiksi PenggemarBay Jeon Yüzümü İki Eli Rasına Alarak Baş Parmakları İle Göz Yaşlarımı Sildi. • +18 İçerik Vardır. • Rahatsız Olacaklar Okumasın.