Part 10

2.8K 184 3
                                    

"ဘာမွမျဖစ္​ပါဘူး အနာ ႐ွိန္​​ေၾကာင္​့ ဖ်ားတာပါ ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေဆး​ေပးခဲ့မယ္​ ႏွစ္​ရက္​စာ ​သက္​သာသြားမွာပါ"

Doctor ရဲ႕ ​ေဆးစစ္​ခ်က္​ နား​ေထာင္​ပီးမွပဲ ရင္​​ေအးရ​ေတာ့တယ္​

"Meyarnae Yeol Appa ငါ မ​ေန႔က က​ေလးကို ႐ိုက္​တာ လြန္​သြားတယ္​"

"Arrr မဟုတ္​တာ သူရန္​ျဖစ္​လို႔အျပစ္​​ေပးတာပဲ မင္​းက တမင္​႐ိုက္​တာမွမဟုတ္​တာ အာ့ဒါမွမွတ္​မွာ "

"ဒါ​ေပယ္​့ကြာ"

"​ေတာ္​ မင္​းလည္​း ငါ့ သားကို ဆံုးမ ငါလည္​း မင္​းသားကို ဆံုးမ တာပဲ ဟာ"

"ဒါ​ေပမယ္​့ မင္​းတို႔က Baek​ေလးကို တစ္​ခါမွ အာ့လို ျဖစ္​​ေအာင္​ မ႐ိုက္​ဖူးဘူး​ေလ ငါက Yeol ​ေလးကို ဆို အျမဲ ႐ိုက္​မိတယ္​"

"သူက အမွားအျမဲလုပ္​တာကို ဘာမွ စိတ္​ထဲထားမ​ေနနဲ႔ ငါလည္​း Baek ​ေလး အျပစ္​႐ွိတဲ့ အခါ မင္​းဆီ ခြင္​့​ေတာင္​းမ​ေနဘူး အျပစ္​​ေပးမွာ ဟုတ္​ပီလား"

"Huuuu Apk"

###########

"​ေပါက္​စ​ေရ Yeollie ​ေလးကို​ေခၚခဲ့ ထမင္​းစားရ​ေအာင္​"

"Nae!!!!"

ဟူးးး Yoda က်ိ​ေနမ​ေကာင္​းတာ ထမင္​းစားတာကအစ ပင္​့ဖိတ္​​ေနရတယ္​ ဟြန္​႔😒😒

​ေဒါက္​ ​ေဒါက္​

"Yoda ​ေရ ထမင္​းစားရ​ေအာင္​တဲ့"

"Omm လာပီ"

Yeol ကို အသိ​ေပးပီး Baek ​ထမင္​စားခန္​းထဲဆင္​းလာခဲ့တယ္​

"လာပီ တဲ့ Omma"

"M ဟဲ့ ​ေနမ​ေကာင္​းတဲ့ လူကို တြဲ​ေခၚခိုင္​းတာဟဲ့ နင္​​ေတ်ာက္​တည္​း ဆင္​းလာရလား သြား တြဲ​ေခၚလာခဲ့ ခု😠😠"

"Arrrr Omma ကလည္​း သူက ​ေနပဲမ​ေကာင္​းတာ​ေလ တြဲ​ေခၚ ရ​ေအာင္​ ​ေအာက္​ပိုင္​း​ေသ​ေနတာမွမဟုတ္​တာ😒😒"

"ဟယ္😳😳 ဖြ ဟဲ့"

ခြပ္​

"Arrrrr😩"

"ဘာ​ေတြ​ေလွ်ာက္​​ေျပာ​ေနတာလဲ😠 သြား​ေခၚမွာလား မ​ေခၚ ဘူးလား နင္​့ Appa ဆင္​းလာ​ေတာ့မွာ​ေနာ္​ ဒီတစ္​ခါ တဂယ္​ လမ္​းမ​ေလွ်ာက္​ႏိုင္​တာ ​ေပါက္​စ ျဖစ္​သြားမယ္​😏😏 ဟင္​းးးး ဟင္​းးး"

Yoda Vs PuppyWhere stories live. Discover now