Lucy je obyčejná 19tiletá dívka, která žije v Los Angeles. Její otec stále cestuje a máma nemůže vystát, že se její dceři líbí děvčata. Chce to změnit, ale občas překročí hranici. Kromě mladší sestry Michelle nemá Lucy žádné kamarádky. Její život na střední škole není zrovna procházka růžovým sadem. Vše se ale změní, když na školu nastoupí nový kluk. Je to známá hvězda Dave Days. Pozná Lucy díky němu přátelství nebo snad i lásku?
Po tak náročném týdnu si dnešní sobotu zasloužím. A taky si ji pořádně užiju. Dnes v podvečer má přijet Daveova kapela a nevlastní bratr Damon. Z kapely to jsou tři kluci (bratři) – Klaus, Elijah a Kol. Viděla jsem je pouze na fotce, kde vypadali…no, celkem normálně. Jak přijedou, tak nás Dave představí a večer budou hrát U dvou chlupatých sester. Nahoře je menší ubytovna, kde budou kluci ubytovaní. Už se nemůžu dočkat, až uvidím Davea zpívat naživo i s kapelou. Dave mě pozval na oběd, kde mi řekl něco o klucích. Například, že Klaus je nejstarší ze tří bratrů. V kapele hraje na kytaru, na povrchu je drsný a snaží se působit nepřátelsky. Uvnitř je ale jiný – lepší. Má holčičku jménem Hope, kterou má s Hayley a ta chodí s jeho bratrem Elijahem, který je dalším členem kapely. Elijah je téměř opakem Klause. Je hodný, co slíbí, to dodrží a v životě se naučil, že může věřit jen sám sobě, ale i přesto je velmi důvěřivý. V kapele hraje také na kytaru a zpívá s Daveem. Nejmladší bratr a zároveň i člen kapely se jmenuje Kol. Kol je v kapele otevřený, dokáže se bavit i smát. Pro okolí je ale uzavřený a nedostupný, tedy jen do té doby než si dá skotskou. Pak je velmi romantický a šarmantní. V kapele je bubeník a každý rok vyhrává soutěž o nejsladšího bubeníka.
A na závěr je tady Daveův nevlastní bratr Damon. Každou holku prý jen využívá, nic nebere vážně, je nezodpovědný a nealkoholické nápoje jsou pro něj cizí slova. Jediná pozitivní věc je na něm prý ta, že se ke kapele nehlásí. Neumí ani zpívat ani na nic hrát.
Těžko říct, na kterého se těším více. Kol je velmi sympatický a charismatický, na Elijahovi se mi líbí jeho povaha, Klaus mě přitahuje svou tajemností, no a Damona jsem ani neviděla a to co jsem slyšela, se mi nelíbilo. Myslím, že Dave bude nejnormálnější. A to neříkám proto, že jsme nejlepší přátelé.
Po společném obědě jdeme domů. Bydlíme pák kroků od sebe.
Když přijdu domů, mám dvě hodiny čas. Napřed pouklízím, pak si na chvíli sednu k počítači, no a pak mě čeká příprava – oholit, sprcha, zkrášlení, vyžehlit vlasy a obléct si něco…no prostě něco na koncert.
S Daveem máme sraz o třičtvrtě na pět. Vezmu svůj skejt a vyrazím.
Dave nikde. Jsem zvědavá, jak chce stihnout příjezd kluků, když mají přijet v pět a je pět pět. V tom zahlédnu Davea, jak se řítí neskutečnou rychlostí na svém skejtu.
„Davee pozor! Je tam velký…“
„Auuu“ Dave se válí na zemi a nadává.
„Kámen.“ Asi každý kamarád by za ním hned utíkal a ptal se ho, jestli je v cajku. Já ne. Místo toho se směju.
ČTEŠ
Já, Dave a ...
HumorLucy je obyčejná 19tiletá dívka, která žije v Los Angeles. Její otec stále cestuje a máma nemůže vystát, že se její dceři líbí děvčata. Chce to změnit, ale občas překročí hranici. Kromě mladší sestry Michelle nemá Lucy žádné kamarádky. Její život n...