פרק 19

1K 86 18
                                    

חלק א - ירח מלא

נקודת מבט של קים

למחרת הסתובבתי בדירה בפאניקה וניסיתי לסדר את הדברים האחרונים שנשארו לי לקראת ליל הירח המלא.

המחשבות על אדריאן, הנשיקה והתשוקה שלי אליו לא עזבו אותי כל הלילה והתהפכתי מצד לצד ללא היכולת להירדם, ולכן כשהשינה סוף סוף לקחה אותי לקראת השחר לא שמעתי את השעון המעורר והתעוררתי מאוחר.

"אוכל, בגדים נוספים, שמיכה, מפתחות" קראתי פעם נוספת את הרשימה של הדברים שאני צריכה לקחת איתי ובדקתי שאספתי את כולם והכנסתי אותם לתיק שלי.

"ואחרון, הגלולות" נשמתי לרווחה ולקחת בידי את הגלולה הכחולה הקטנה ביחד עם כוס המים ששמתי לידו ובלגימה אחת בלעתי אותה ביחד עם המים.

הכנסתי את הכוס לכיור בעודי מבטיחה לעצמי שאשטוף אותה כשאחזור מחר, נעלתי את נעלי הריצה הרגילות שלי, שמתי את התיק מעל גבי, לקחתי את המפתחות ו...
נעצרתי מול דלת הכניסה בעוד היד שלי על הידית של הדלת.

מה אם הוא שם?

המחשבה הזאת עברה בראשי וגרמה לבטן שלי להתהפך, חלק אחורי בראשי צעק לי כןןןןן צאי אליו, לזרועותיו החזקות, תרגישי את חום גופו ואת דפיקות הלב שלו ואת השפתיים המשכרות שלו אבל החלק השני של הראש שלי צעק לי הזהרות לגבי הלב שלי ואיך הוא ישבר אז החלטתי לדחוף את הרצון שלי לפינה קטנה וחשוכה בראשי ולהתמקד בקול שאומר לי להיזהר, הרי הוא האחד שעזר לי לשרוד במשך כל כך הרבה זמן גם כשהמצב היה קשה.

נשמתי עמוק והקשבתי לסביבה בחוץ בריכוז רב, עד מהרה גיליתי שלא יכולתי לשמוע שום דבר מועיל מלבד הלב שלי שפעם בחוזקה במחשבה שאולי אראה אותו שוב

פתחתי את הדלת והרחתי את האוויר על מנת לנסות להבין אם הוא שם אך לא עליתי על שום ריח חדש, אכזבה אחזה את ליבי ברגע שיצאתי והבנתי שהוא לא שם אך התעלמתי מההרגשה הצורבת ונעלתי את הדלת בעצבים.

"גם כן דביל" מלמלתי בעצבנות והתחלתי ללכת במהירות אל יעדי.

"את לא הולכת להגיד שלום לפני שאת הולכת לכלא שלך? ומה לעזאזל את ממלמלת שם על איזה דביל?" שמעתי את הקול של לין קורא לי.

נאנחתי, הסתובבתי אליה והתחלתי להתקדם לכיוונה.

"סתם דברים מטומטמים וסליחה שלא קפצתי בבוקר כמו תמיד, לא הצלחתי להתעורר וכמו שאת רואה אני מאחרת" נאנחתי ונתתי לה חיבוק.

"זה בסדר, תיארתי לעצמי שזה מה שקרה אבל רק ליתר ביטחון באתי לבדוק שהכל בסדר" היא אמרה עם חיוך קל על שפתיה.

Bitten - HebrewWhere stories live. Discover now