.5.

127 12 3
                                    

Lets get drunk.

Doma bylo mrtvolné ticho. Kluci se ještě nejspíš nevrátili. Vzhlédl jsem na hodiny pověšené v kuchyni na zdi které oznamovaly půl šesté. Venku se pomalu začínalo stmívat takže kuchyň osvěcovaly pouliční lampy. Slyšel jsem bouchnutí hlavních dveří a poté kroky mířící nahoru do pokojů. Taehyung. Tašku jsem si položil na linku a vytáhl z kapsy mobil. Žádný zmeškaný hovor ani zpráva. Pomalu jsem naťukal číslo a zmáčkl zelené tlačítko, poté si mobil přiložil k uchu.
,,Ahoj Yoongi děje se něco?" ozval se z druhé strany Jinův hlas.
,,Ahoj, kde jste?"
,,Trošku jsme se zdrželi, nakoupili pár věcí na chatu, hlavně jídlo" zasmál se a pokračoval ,,Zajdem ještě do kavárny a dorazíme domů."
,,Dobře, zatím." rozloučil jsem se a hovor típl. Poté jsem projížděl sociální sítě.
,,Už jedou domů?" vyrušil mě Taehyungův hlas. Vešel do kuchyně a zamířil si to k ledničce do které uložil tyčky.
,,Prej se stavěj ještě v kavárně a dorazí." odpověděl jsem a vzhlédl k Taemu. Stál opřený jednou rukou o linku a pozoroval mě. Na tváři mu hrál úsměv a přes spadané vlasy do čela mu bylo těžké vidět do očí. Oční kontakt který jsme vedli mě znervózňoval.
,,Co je?" zeptal jsem se a přidušeně se zasmál. Otočil jsem se k tašce a vytáhl z ní džus a vodku abych přerušil už nepříjemný oční kontakt. Stál tam a ani se nehl, jen mě dál pozoroval. Natáhl jsem se pro skleničku a obě tekutiny jsem do ní nalil. Napil jsem se a polkl.
,,Naliješ mi taky?" zeptal se. Otočil jsem hlavu směrem k němu a pozoroval ho udiveným výrazem.
,,Cože?"
,,No jestli mi naliješ taky." zopakoval a přistoupil blíž. Byl moc blízko, jeho oči těkaly mezi flaškou s bílou tekutinou a mnou.
,,No, jo" kousek jsem poodstoupil a natahoval se pro skleničku. Tae se napil a odkašlal si.
,,Děkuji" zasmál se a i se skleničkou odešel směrem ke schodům.
,,Nechceš si třeba něco zahrát než přijdou ostatní?" zastavil se a pohlédl na mě.
,,Mužem" usmál jsem se a napil se. On jen kývnul hlavou a pokračoval do obyváku. Popadl jsem láhev s džusem a rozešel se za nim. Položil jsem obě věci na stůl a sundal si bundu. Tae mi už s úsměvem podával ovladač a zapínal hru.

Alkohol mizel rychle. Se mnou to ale nic moc nedělalo, Tae byl pravej opak.
,,Pil si někdy vůbec?" zeptal jsem se a stopl hru. On se na mě podíval a zasmál se.
,,Po pravdě moc ne." zamrkal jak kdyby se snažil zaostřit.
,,Je to vidět" zasmál jsem se a stoupl si. Tae se o to taky pokusil, ale hned zase seděl.
,,Seď prosím tě" napomenul jsem ho a protáhl se. Tae si zkousl ret a sklopil hlavu.
,,Yoongi?" oslovil mě a pokusil se postavit. Jeho nohy ale nespolupracovaly, kdybych ho nezachytil, válel by se tu po zemi. Kdybych měl mluvit o ňákým osobním prostoru tak ten tady neexistoval. Byl tak moc blízko. Jeho oči propalovaly ty mé. Odlesk, který jsem v jeho očích zaznamenal prozrazoval, že toho nejspíše vypil více než dost.
,,Máš hezký oči Yoongi~" zasmál se a přiblížil se ještě víc. Zpanikařil jsem a odstrčil jsem ho kousek od sebe. Pomohl jsem mu si sednout zpět na gauč.
,,Není ti špatně? Nechceš něco?" zeptal jsem se ho a usmál se na něj.
,,Yoongi, přestaň měnit téma." zatvářil se nastvaně a znovu vstal.
,,Bež spát Tae" pokynul jsem hlavou ke schodišti a posbíral skleničky obešel ho a odnesl je do kuchyně. Uslyšel jsem klíče v zámky a hned mi došlo, že to jsou kluci. Vydal jsem se po schodech k sobě do pokojíčku a očkem nakoukl do obyváku. Taehyung tam už nebyl, nejspíš šel spát. Dveře od pokojíčku jsem za sebou zamčel a lehl na postel. Moje víčka se zavírala sama od sebe z toho jak jsem byl unavený. Po chvilce jsem tvrdě usnul.

---------------
Nevím nevím no. Není to podle mích představ. Za 3 hodiny vstavám do školy, to bude asi tím (¬_¬)ノ

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 07, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

ꜰᴏʀ ᴍᴀɴʏ ʏᴇᴀʀꜱ ɪᴛ'ꜱ ʏᴏᴜ ‣ 🆃🅰🅴🅶🅸  *.☽ .*Kde žijí příběhy. Začni objevovat