Aleyna'dan;
Her gün buraya gelme nedenimi kimsenin anlamadığını sanarken Sena nın düşüncelerimi engellemesiyle ona bakmayı kestim...
Sena "Her gün bu kafeye gelme nedenimizi anladım galiba Aleyna motorlu çocuğa aşık olmuş"
Ama nasıl olur. Nasıl anlamıştı... Aslında Sena nın anlamasına şaşırmamak lazım ondan bir şey kaçmazdı..."Yok öyle bir şey Sena saçmalamayı kes " dedim ciddi bir şekilde...Ama beni aldırmadan dalga geçmeye başlamışlardı... Sena Duru Ece benim en iyi arkadaşlarımdı. Benim hep yanımdalardı . "Hadi kızlar kalksak iyi olur " diyen Ece ye katıldım. Hep beraber kafeden kalktık.
Eve geldiğimde hep evde sevgisinden yoksun olduğum babamın fotoğrafının olduğu çerçeveyi alıp onunla uyumaya başladım onu görmeyeli uzun zaman olmuştu...
Duru " Seninki geçiyor."demesiyle kafamı gösterdiği yöne çevirmem bir olmuştu .Duru "Bakın kızlar Aleyna ya" çok sinirlenmiştim.
Ben ona bakıyordum ama o beni görmüyordu bile ... Zaten bakmasını beklemekte saçmalıktı. Okulun en yakışıklısı benim gibi çirkin birine hiç bakar mıydı ki??
Yine kafeye gitmiştik Ece yine dayanamayıp pastaların hepsini yemişti. Duru "Yok artık hepsini nasıl yedin sen inanmıyorum sana Ece" demesiyle hepimiz gülmeye başladık. Ece yemeyi kesip yan masaya bakmaya başladı "Aleyna sana çözüm yolu buldum seni Emir'e götüren yolu buldum ."dedi
Ben ise nasıl diye sordum. Ece"Bak yan masadaki kızların elindeki dergi istediğin çocuğa ulaşmanın yollarını yazıyor." dedi ben aldırmadım böyle şeyler pek inandırıcı gelmiyordu.
Emir benimle ilgilenmez ben ondan nasıl vazgeçiceğimi bilmiyordum. Kapı çaldı. "Hoşgeldiniz kızlar"dedim. Onlarda bana karşılık verdi .Ece "Bak burda ne var." elindeki kafede gördüğümüz kızların elinde olan dergiydi. "Ece bunlara inanmayın çok saçma ben size katılmıyacağım."dedim ve koltuğa oturdum. Aslında ya gerçekse yok canım neymiş yıldızlara sevdiğinin adını yazmaktan bahsediyorlarmış. Ece Berke'yi
(Berke sinirli bir grubun lideri olan asabi biri ama Ece zaten onun bu yönünü seviyordu.)yazmaya başladı ve çığlık attı ama nasıl çığlık anlatamam neymiş sevdiğin kişinin adını yıldızlardan yazarsan ona giden yolda başarılı olacağına işarettir. Şanslıydık ki annem ve kardeşim Mona dışardaydı.
Sıra Sena ya geldi Sena Utku yu (Utku sakin kendi halinde olan biriydi ki Sena da onun aksine deli dolu biriydi.) yazmaya başladı oda sevinmişti ama onunki Sena gibi olmasada o da çok sevindi.
Duru denemedi onun erkeklere karşı farklı bir tutumu vardı o erkekleri kendine düşman olarak görüyordu ve bize bu konuda çok kızıyordu...
Kızlar benim denememi istedi ama ben onlara denemeyeceğimi söyledim. Duru "Biz kalksak iyi olur" deyip hepsi kalkıp gitmişti.
Denesem mi yok canım bunlar bana ters aman denemekten bir şey çıkmaz. E-M-İ-R oldu aa inanmıyorum bu nasıl olur. Kızlar bu yaptığımı görseydiler çok dalga geçerlerdi .
OKUYANLARA TEŞEKKÜRLER:))