Çikolata

67 6 3
                                    

Aleyna dan;

"Dişlerim yamuk olduğu için okula gelmeden önce dişçiye gidip diş teli taktım o yüzden geç kaldım."dedim."Kızlar ne konuşuyorsunuz."dedi ingilizcecimiz. " Hiç hocam." dedi Ece. Ingilizce hocamız sınıfta en başarılı olan Eceyi severdi o yüzden kesin beni yine quiz kaldıracaktı derken.."Aleyna kalk quiz yapıcam seni. " ve bilemedim

"Çık dışarı Aleyna..."

Ama benim suçum neydi.. Neyse hocamız aslında en çok beni severdi ama bende düşme görünce bana aklı sıra ceza veriyor. Her neyse ben bir üst sınıf olan Emir gilin sınıfına doğru yol aldım ve ne göreyim. Sınavdalar ve kapı açık Emir ve Cem sıraların altına yazdığı kopyaları çıkardı ve resim hocamız olan Chul onu yakaladı ve ceza olarak dışarı çıkıp tek ayak üstünde durmasını söyledi. Oda çıkıp kulaklık takmışağzında kalem tek ayak üstünde durup şarkıya ritim tutmaya çalışıyor. Ben ise önünden geçince susmam için işaret etmişti nedeni ise apaçık ortadaki cezaya uymaması.

Sınıfın önüne gelince zil çaldı. Ece "üçüncü dergi bende gelin benimle kızlar."dedi.Oturduk bir bankın üstüne Ece anlatmaya başladı. Onun hoşlanacağı bir hediye hazırlayıp ona verin kendisine veremezseniz ona ait aracın üstüne koyun.."Aleyna bak şimdi bizim kafeden çikolata paketi hazırlayalım sen ona ver."dedi hepsi Ece ye katıldı ben de dahil...

"Hadi göreyim seni. "dedi Duru"Hayır Durucuğum ben götürmekten vazgeçtim. Motorunun üstüne koyacağım zaten şimdi gelir."hepsi onayladı.Gidip gizlice motorunun üstüne koyup gelip saklandım.

Niye gelmedi... "Orda geliyor."dedi Sena. O tarafa baktım geliyordu ama Tuğçe ne veriyordu. ."Kız bizden önce davrandı ve turtalı pasta verdi ..."diyen Ece ye ters ters bakınca sustu.Ve oley benim çikolatalarımı gördü. Su "Ooo Emir bey hayranlarınız çoğalıyor. .

Cem "Hangi salak bu sıcakta motorun üstüne koymuş ki..."deyip gülmeye başladılar ve biz yere çömenip offlamaya başladık...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 06, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İlk AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin