"Uyan benim prensesim." "Tamam anne kalkacağım."dedim ve sinirle yataktan doğruldum. Annemin sesine karşılık"Anne kahvaltı yapmıyacağım "deyip hızlı adımlarla evden çıktım. Kızlarla her zaman buluştuğumuz yerde buluştuk ve okula doğru yol aldık.
Ve sınıfa girmemle yere düşmem bir oldu ama ilk defa böyle tatlı bir acıyla karşılaştım. Özür dileyip kaçtı arkasından sadece ona bakıp sırıtabildim.Sena"Lan çocuk sana çarptı sen ise.."deyip gülmeye başladılar. Aslında haklılar...Yemekhaneye doğru ilerlemiştik. Ece"Derginin ikincisi çıktı."dedi. "Hani nerede?"Sena lafımı bölüp"Bakıyorum bazıları dergimizi merak ediyor. "dedi "Yok Canım ben sizin için şey etmiştim. " dedim ama kimse beni umursamayıp dergiyi kurcaladılar. Anlatılmak istenen sevdiğin kişiye odaklanıp yapması istediğin bir şeyi yaptırmak. Eğer yaparsa ona giden yolda ilerlersin.
Ece"Tamam şimdi kaşığı ağzına koyyyy. "dedi ve Berke kaşığı ağzına koyunca Ece bağırmaya başladı. Duru"Salak zaten çocuk yemek yiyiyor tabi ağzına koyacak kaşığı."deyip gülmeye başladı.
"Bana bak." evet Emir bana baktı inanmıyorum."Oleyyy" bağırdım .
Duru"Kızım bugün size ne oldu."Haklı kız ama şuan sevinç dansımı yapmak istiyorum.
Emir den
Yemeğime odaklanmış bir şekilde otururken Cem"Oğlum bak biri seni çağırıyor demesiyle arkamı döndüm."Hani oğlum..... Çek lan elini tabağımdan" yine yapmıştı yapacağını..."Ama nasıl yuttun oğlum. "dedi ve herkes gülmeye başladı....Biz okulda üç kişi iyi arkadaştık. Ben, Cem, Su....