Capitolul1 jobul

65 1 0
                                    

  Lorena pov:

   Putin tus, un gloss transparent, un fond de ten cu 3 nuante mai inchise si o peruca si avem o Irina in fata ochiilor.

  Fuck e 15 30 ,la si 35 trebuia sa fiu la interviu,ce fac acum???,Irina cu siguranta n.ar intarzia.

Iau un taxi si ma indrept spre Lounge cafe, o locatie putin ciudata pentru un interviu, spun in sinea mea.

  Platesc soferului si cobor din masina.Privirea imi este deodata acaparata de o prezenta feminina imposibil de omis, dupa imbracaminte,e o araboaica si chiar daca e aproape complet acoperita.de valuri , este foarte frumoasa, ochii ei de un verde crud lasand multi barbati fara respiratie.

  Femeia se indreapta catre mine cu pasi siguri:

  Buna sunt Ambra,tu trebuie sa fii Irina ,fată cu anuntul din ziar.

Buna, da eu sunt.

  Haide la o masa sa vorbim.

Sigur.

Am vazut ca esti interesata de un job rapid ,nu contează domeniul, as vrea sa.ti propun unul, este vorba de socrul meu Edan,este paralizat de ani buni si are nevoie de ingrijire,ai mai facut vreodata asta? spuse Ambra cu calm consultand totodata meniul

Bunicul meu a fost un caz asemanator, eu am facut 4 ani de facultate la medicina deci da as putea spune ca am experienta.

Oricum vei avea o perioada de proba de 2 saptamani,vei locuii într.un apartament modest, langa cel al lui Edan, de asemenea vei avea supraveghere video, iar salariul v.a porni de la 500 de lei,cum ti se pare, este acceptabil?

Da este foarte bine, de cand voi incepe?

De maine dar azi te poti muta in apartament

Super

Daca am stabilit tot,  ar fii cazul sa mergem,zise Ambra dupa ce mi.am terminat cafeaua si tigarea

  Am dat sa achit nota dar a platit.o Ambra in locul meu,se vede ca nu e bucuresteanca,apoi am iesit din cladire si o limuzina luxoasa alba ne astepta la intrare, fapt care m.a surprins, sa nimeresc un job usor a fost mai mult decat perfect, dar acum ca familia asta e si bogata e tot ce mi. am putut dori,acum cu siguranta Irina nu ma va mai crede buna de nimic si voi scapa si de ea, pacat ca si de frumuselul ei logodnic.

   Am ajuns relativ repede in fata unui bloc luxos iar plimbarea a fost foarte linistitoare.si comoda incat  aproape atipisem, noptiile petrecute in cluburi spunandu.si cuvantul.

   Urmărind.o pe araboaica am intrat într.un apartament micut, mobilat modern dar cu un aer inchis,am intrat într.o camera apropiata si am dat cu ochii de un batranel foarte slab, cu ochii blanzi, nebarbierit, într.un pampers.

Buna ziua tata socru, vreau sa ţi.o prezint pe Irina, fata care va avea grija de tine de acum inainte.

Cum a auzit glasul Ambrei batranul a facut ochii mari, parca speriat de ea si a dat sa spuna ceva neinteles insa,cu glasul stins.

Vederea lui m.a dus cu gandul departe, asa era si bunicul meu doar ca mai vesel, poate ca am acceptat jobul asta din cauza ca ma simt vinovata, cat a trait el, nu am stiut sa am grija de el, traceau saptamani fara sa.l vizitez, si doar stateam in aceeasi casa, dupa moartea lui am regretat cumplit ca nu am stat mai mult cu el, asa batran si bolnav cum era, am fost ocupata cu mult prea multe lucruri care m.au ruinat, precum Derek, drogangiul de care am fost indragostita nebuneste şi care m.a ruinat.

Dupa un tur al apartamentelor,atat a batranului cat si al meu si informatiile de rigoare Ambra a plecat.

  Urma sa ma indrept spre vechea locuinta pentru a.mi lua bagajele,cand primesc un apel de la Felix,prietenul meu gay:

My guilty pleasureUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum