Lorena pov:
A intrat un barbat, brunet,cu parul dat pe spate, cu o piele creola si cu un corp atletic, lucrat la sala ,imbracat casual, posedand niste ochii albastri superbi, asemanatori cu cei ai actorului Ian Somerhalder,ce sa mai un Adonis in toata regula.
Ocupata sa.l sorb din priviri,nu mi.am dat seama ca a vorbit cu mine.
Buna dimineata, dumneavoastra trebuie sa fiti asistenta tatalui meu.
Spuse acesta putin stanjenit.
Aaa, mda eu sunt, Lor..,Irina, incantata. spun eu zapacita.
De asemenea, eu sunt Rashid. spuse si acesta cu un zambet seducator.
Rashid pov:
Am intrat pe usa, destul de nervos, vecinii m.au instintat cu privire la harmalaia de aseara,tatalui meu ii trebuia liniste, m.am gandit sa apar aici destul de devreme pentru a vedea cum se descurca fata asta,dar contrar aparentelor, pare potrivita pentru acest job.
Domnisoara Irina, trebuie sa te instintez ca vizavi de apartamentul tau locuieste un om bolnav si ca are nevoie de liniste? Venisem pregatit sa te concediez fix in prima ta zi de munca pentru inconstiienta de care dai dovada. Dar avand in vedere ca tatal meu, Edan este ingrijit corespunzator, iti mai ofer o ultima sansa,rostesc eu putin prea impunator.
Da domnule,ma scuzati, eram doar fericita din cauza mutarii.
Si mai am nevoie de ceva de la tine, de actele tale,trebuie sa.ti fac contract de munca, o familie respectabila ca noi, nu ne permitem sa angajam oamenii la negru. Mi le poti inmana acum?
Aa, sti.ţi,in fericirea mea de ieri, am uitat sa le mai iau de la vechea locuinta, dar maine va promit ca le ve.ti avea, rosteste aceasta fastacita.
Hmm fata asta pare cu capul in nori, dar asta ii da o nota de inocenta contrar aparentelor, este imbracata mult prea nepotrivit, daca n.as cunoaste europenii destul de bine, as spune ca este o prostituata musulmanca, într.o rochita de vara putin deasupra genuchiilor,dar decoltata, cu o tunsoare bob ,parul ei avand o nuanta de negru albastrui, buze pline nude, un ten creol, de aceeasi culoare cu al meu,si niste ochii care m.au naucit,parca ar fi din aur,nuanta aceea de caprui,in lumina soarelui...hey dar ce fac eu aici stiu ca am dreptul la mai multe neveste dar incerc sa nu atrag asa de mult atentia in Bucuresti, de aici si imbracamintea mea casual dar si singura nevasta, Ambra.
Absorbit in ganduri,o liniste apasatoare s a lasat,Irina probabil astepta raspunsul meu.
Maine sunt ocupat cu firma mea si nu cred ca voi putea trece pe aici, dar poti sa vii u acolo sa mi le aduci. Te va aduce soferul meu pe la 13 .
Am inteles, va rog sa ma scuzati.
Si m.am dat din usa pentru a o lasa sa plece,in urma sa lasand un miros de parfum dulce.
Dupa plecarea ei, m.am dus in dormitorul tatalui meu, nu trec prea des pe aici ,imi vine foarte greu sa.l vad asa, nu a ramas decat o umbra din ce a fost odata, el e singurul din familie care mi.a mai ramas mama mea a murit ,iar cu celelalte 2 nu am niste relatii foarte apropiate.
Irina pov:
Vin de la munca extrem de obosita dupa o zi si o noapte de ingrijit bolnavi si il gasesc pe Jim afundat in ganduri cu o sticla de Jack, cand ma vede insa pare ca.si schimba dispozitia intr.un zambet crispat:
Sora ta a plecat, si.mi intinde un bilet.
Il parcurg rapid cu privirea.
Aha in sfarsit s.a decis sa se faca fata de treaba, pacat ca are ideea asta preconceputa inca de cand era mica, cum ca eu incerc sa scap de ea, am pastrat.o langa mine chiar daca a trecut prin sute de probleme si a facut atata rau familiei, tin la ea,am crescut impreuna,ma decid sa o sun, chiar si cu durerea asta de cap persistenta,trebuia sa o stiu in siguranta,dupa cateva apeluri nu raspunde asa ca ii las un mesaj in casuta vocala:
CITEȘTI
My guilty pleasure
RomanceLorena si Irina,2 surori cu mame diferite si caractere la fel de diferite. Situatia se schimba cand una dintre ele ia o decizie halucinanta, se angajeaza in casa unui bogat arab si fara sa vrea se lasa prinsa de aerul occidental al acestuia .