Dersane

101 6 2
                                    

ARKADAŞLAR HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM.İLK HİKAYEM OLMASINA RAĞMEN İYİ BENCE OKUYUCU SAYISI.BU ARADA 2.BÖLÜMÜN SONUNA BİŞEYLER DAHA EKLEDİM OKURSANIZ SEVİNİRİM.ÇOK SEVİYORUUM SİZİİ :**

Dediğim gibi 1.sınavlar çok kolay geçti.Şimdi Teog sınavına 1,5 ay kaldı.Çok sıkı çalışmam gerekiyor.Nerdeyse hergün dersaneye gidip geleceğim.Bu arada dersane bugün başladı.Ve ben yine geç kalmıştım.Içeri girdiğimde yeni ve kısa süreliğine dersaneye gelen türkçe öğretmeninin dersine denk geldim.Kapıyı açtım birde baktım ki ne tesadüf sınıfa 861 adlı sınıftan 4-5 öğrenci gelmişti ve bu öğrenciler arasında Oğuz'da vardı.O değilde iyi rezil oldum girer girmez.Allahtan deri kısa ceketimle uyumlu kahverengi saçlarım açıktı ve dar bir pantolon vardı üzerimde.Rezil olma sebebimi sorarsanız çok sevdiğim sınıf arkadaşlarım yoklamada adım geçince beni o iğrenç esprilerimle övmüşler ve hoca duymuş.

-"Yağmur,geç kaldın bakıyorum bize bir espri yapıp yerine geçebilirsin :)"

-"Hocam espri gelmedi ki aklıma şimdii,böyle birden sorunca (şaşkınlıktan)"

-"Gelir gelir aklına"

Aman tanrım tüm sınıf susmuş bizi izliyordu resmen.Özellikle de Oğuz.

Birden bir ses

-"Hadi yağmur seni bekliyoruz :)"

-"Iyi o zaman siz istediniz.Kelebekler ben beklemem.Geçebilir miyim ? "

-"Oou arkadaşlarının dediği gibiymişsin gerçekten de,geçebilirsin :)"

Kendimi en arkada oturan Nazlı'nın yanına attım.Çünkü onun sessizliğine ihtşyacım vardı.Sonra zil çaldı direkt kızlar tuvaletine attım sonra kendi kendime sırıtmaya başladım.Çünkü Oğuz ysptığım espriye iyiden iyiye gülümsemişti.

Zil çaldığında Fen dersine girdik.Tuna hocayla konuşurken arada gözüm Oğuz'a kayıyordu.Ama o arkadaşlarıyla takılıyordu.Dersane çıkışında Nazlıyla eve dönerken Oğuz arkamdan arkadaşlıyla sesli bir şekilde öksürdüler.Başkann diye bağırdılar.Bütün akşam öyle güzel geçti ki.Ama Oğuz'un bunda katkısı yok bence.

Bugün okulda Recep Hoca çağırdı.Iki gün sonra bütün ilce okullarının başkanları toplanacaklarmış.Orada da bizler oy kullanacakmışız ve okulumuzu temsilen bir yazı yazacakmışız.Bakalım hadi hayırlısı.

Kırık Dökük UmutlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin