Alışmak

91 5 3
                                    

Okuyucu gittikçe azalıyor.Ama yazmaya devam edeceğim..

19:30'a kadar dersanedeydim.Yan sıramda Oğuz,yanımdada Nazlı oturuyordu.Oğuz'la o kadar çok güldük ki neredeyse bütün hocalardan azar işittik.Ya ilk defa biri bu kadar yakın geliyor bana.Resmen aynı anda aynı şeyler düşünüp,aynı esprileri yapıyoruz.

Dün akşam Selin mesaj attı.Oğuzla çok yakınsınız,kesin seni seviyor,ayarlicam sizi gibisinden şeyler.Kahretsin ki kabul ettim.İlk teneffüs zorla aldı götürdü yeni dersanenin küçücük kantinin oraya.Ben olumsuz bişeyler olacağını hissetmiştim zaten.Selin içeri girdiğinde yüz ifadesini gördüm ve bu yüzden ne Oğuz'a ne de Selin'e bakmadım.Normal davrandım.Sonra tuvalete gittim bilmiyorum ama kalbim ağrıyor gibiydi.Selin geldi yanıma.

-"Kanka seni arkadaşı olarak görüyormuş."

-"Biliyodum."

-"Üzülme ya,ona mı kaldın."

-"Böyle klasik moral düzeltme lafları etmekten vazgeçin artık.Benim üzüldüğüm şey o değil zaten."

-"Ee neye üzülüyorsun ki ? "

-"Kesin eskisi gibi olmayacağız,soğuk davranacak bana.Korktuğum tek şey buydu."

-"Saçmalama kanka.Yağmur'un hiçbirşeyden haberi olmasın dedim zaten."

-"İyi de o çok akıllı biri.Hemen anlamıştır."

-"Hiç zannetmiyorum akıllı bir çocuk olduğunu.Salağın teki."

-"Of Selin ya.Sana benden soğuyacağını söylemiştim.Keşke hiç konuşmasaydın.Senin aklına niye uyuyosam of offf."

Farkında değildim ama evet ilk defa bir erkek için gözümden yaş gelmişti.Şimdi ne yapacaktım ben? Sınıfa nasıl girecektim ? Hiçbir şeyden haberim yokmuş gibi nasıl davranacaktım?

Sınıfa girdiğimde bana tabikide soğuk davrandı.Hiç mi hiç konuşmadık.Artık alışmalıydım Oğuz yoktu.

2 AY SONRA

-"Neden anlamak istemiyorsun Aymira ben onsuz yapamayacak hale geldim.Sanırım ilk defa ama ben aşık oldum.Allah kahretsin."

-"Ah be Yağmur! Sana inanamıyorum gerçekten.Bak sen onu seviyor olabilirsin ama askını itiraf ettin,bircok arkadasın aranızı yapmaya çalıştı.Ama olmayınca olmuyor işte."

-"Ya ben bunları haketmiyorum ama.Mutlu gibi görünmeye çalışıyorum,gururluyum ya takmıyormuş gibi yapıyorum.Ama canım çok acıyor be Aymira."

-"Sana yapılanlar bana yapılmış olsaydı.Yani facebooktan engelleme meseleleri falan olsaydi emin ol onun o maymun suratına bakmazdım.Sen çok güçlü bir kızdın hani,aşkla hiç işin olmazdı.Ya 2 aydır yüzünü gülerken görmedik.Özledik seni."

Evet gurursuzun önde gideniydim.O beni mahfetmişti.Ben evden çıkamaz oldum.Hep onu düşünüyorum,ağlıyorum,ağlıyorum.Peki ne zamana kadar böyle olacaktı?Yorulmaktan yoruldum ben.2 ay oldu ben hala Oğuz diyorum.Neden?

-"Yağmur,aşk gerçekten o kadar can acıtı birşey mi?Hadi anlat."

-"Peki."

"Hep beklersin.Ama inan bana çok yorucu.Gözlerin arar bazen onu,arkanı döndüğünde onu göreceğini sanarsın.Beynin oyun oynar sana göremeyeceğini bilirsin ama inanırsın.Çok geçmeden ellerin üşür.Biliyor musun ? Her elin üşüdüğünde aklına gelir ve mesajı belirir kafanda "yağmur çünkü seni sevmiyorum."Geceleri uyumazsın bazen çünkü gece karanlık değildir aslında.Tüm gerçekleri aydınlatır saf ve temiz bir şekilde.

Koyunca kafanı yastığa aklına gelir.Sen istesen de istemesen de.Düşünürsün saatlerce.Gözlerin tavana dikilmiştir,boşlukta gibi hissedersin o an.Keşke onun eli uzansa da o boşluktan tutsam ve kurtulsam diye ümit edersin.Ama nafile,sonra anlarsın imkansız olduğunu,dolar gözlerin.Kafanı gömersin yastığa,başlarsın ağlamaya.Sonra başlarsın bağırmaya "niye lan,niye ben" diye.Oysa bilmezsin senin gibi milyonlarcası olduğunu.Hep hatayı onda ararsın.Hep onu suçlarsın,çünkü kendini suçlarsan ölüme kadar gider yolu,o yüzden devamlı onu suçlarsın.Ne kadar küfür edersen et ona ne kadar nefret edersen et ondan.Duyduğunda adını kalbin cız eder, "sevmiştim" dersin.Ama gururlusun ya takmıyormuş gibi yaparsın.Onu gördüğün an,o başka bir yere bakarken bir saniye de olsa dönüp ona bakarsın sonra o görmesin diye kaçırırsın gözlerini.Her dinlediğin şarkı onu hatırlatır sana.O senin söyleyemediğin şarkındır aslında.Her gün onunla uyuyup onunla uyanırsın.O senin gecen ve gündüzündür aslında. O senin aynaya baktığında göremediğin gerçek yüzündür aslında.O beni engellediği gün bir banka gittim ellerim saçlarımın arasında birkaç damla gözyaşı ve tek cümle "peki ben şimdi ne yapıcam".Her gece her saniye kafanda defalarca onu öldürüp sabah yine ona uyanırsın.Geceleri özleminden burnundaki o sızıyı kimseye tarif edemezsin.Etsen de kimse anlamaz seni.En zoru da özlemek değil midir zaten,en zoruda özledim dön diyememek.Bir eline gururunu alırsın bir eline de kalbini gururunu sıktıkça kalbini yakarsın.Tıpkı gözyaşlarının yanaklarını her gece yaktığı gibi.Sen sen olmaktan çıkar her gün o olursun.

Bir elinde kaybettiklerin,bir elinde hala kırık dökük umutların.Kırılmış umutların battıkça eline tamda sol yanın çok acıyor.O gelmiyor,öpmüyor,geçmiyor.

-"..."

ARKADAŞLAR,aslında ben bu kitabı sevdiğim çocuk için yazmıştım.Ama az okuyucu olduğunda direkt asıl meseleye girdim.Çünkü bütün yaz aşk acısı çekerek geçti.Ben ne kadar doğru bilmiyorum ama böyle bişeyler yapmak istedim.Oğuz dedim ona hikayede tabiki gerçek adı Oğuz değil neyse çok teşekkür ederim okuyuculara.Yorumlarınızı bekliyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 17, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kırık Dökük UmutlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin