fejezet 2

5 0 0
                                    

Felmentem a szobámba. Ugyan olyan mint rég. Fehér falak, szürke szekrény, az ágyam fölött pedig egy szalagra fényképek vannak feltűzve.
-Zajen... A kiskori szerelmem,mikor jöttem nyaralni nyáron mindig vele meg Lunitával voltam.-Óvatosan végig simogattam a képeket és elkezdett könnyezni a szemem.
-Minden rendben? -hirtelen hátra néztem és ott állt Dalla. -Megíjesztettelek? -szólt halkan és az ajtóból bejött és leült mellém az ágyra.
-Nem... Csak gondolkodtam...
-Zajenen? Minden nyáron keresett...azután már az utolsó 2 évben nem keresett
, lett barátnője, járt bulizni. Ő lett a suli menője. Most egy zenekarban játszik.
-Zenekar?-a többit elengedtem a fülem mellett- Hát sikerült az álma...
-Igen, nagyon boldog-elmosolyodott Dalla -Pakolj gyorsan ki és együtt elkészitjük a bárányt.
-Jólvan, siettek.
Kipakoltam a böröndöm. Gondoltam átöltözök, vettem egy cuki pihe-puha rózsaszín bundás pulcsit amin egy pingvin van, egy fekete cica  nadrágot és egy itthoni bundás csizmát. Larus a nappaliban egy könyvet nézegetett, Dalla pedig a konyhában tevékenykedett. Mivel imádom a könyveket leültem Larus mellé.
-Mit nézel? -kíváncsian kérdeztem és a könyv felé hajoltam.
-Nézd, itt van anyukád. 21 éves volt itt, pont mint te. Nagyon hasonlitasz rá.
-Lássam csak. -tényleg hasonlítottam...
-Rachel, gyere segíteni!-hangzott a parancs a konyhából
-Megyek! -visszaadtam az albumot a nagybácsikámnak és mentem a konyhába, felvettem egy kötényt és nekiláttunk sütni.
Kész lett a bárány, megetük. Felmentem le zuhanyozni és felvetem a pizsamám. Mielőtt lefeküdtem volna, a noteszembe lerajzoltam egy tájat a repülőgép ablakából.
     Itt vagyok.
Megérkeztem sikeresen. Dalláék nagyon kedvesek, még mindig.... Imádok repülőgépen utazni. Franciaórszágba jövő héten indulok.

Vége

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 12, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Rachel.Where stories live. Discover now