RASTLANTI :3

114 6 2
                                    

Kendime gelebilmek için soğuk suyun kollarına bıraktım kendimi. Soğuk iliklerime kadar işlerken ,vücudumun en ücra köşeleri bile uyuşmaya başladı.Genelde yalnızken düşünmeye fırsatım olur ki bu da birtek duş da mümkün oluyor.Hayatı düşünüyorum mesela.Aslında hayat hayatı düşünmek için bile çok kısa..

Biri açken diğerinin tok olabileceği gibi birileri için hayat daha yeni başlarken birilerinin hayatı bitiyor ya da bitmemesi  için elinden hiç birşey gelmiyor.Bir kanser hastası mesela çok az bir vakti var.Yaşamak için elinden hiç birşey gelmez ne yaparsa yapsın hayat denilen şey bir kum gibi avuçlarından kayacak.Birileri mutsuzken birileri mutlu mesela . Ne bileyim biri mutluyken herkes mutlu olsa mesela onun mutluluğundan bizlere de bir parça düşse yada biri mutsuzken bizde mutsuz olsak hep beraber yaşasak duyguları nasıl olur?Bence gayet güzel fikir çünkü diğer türlü mutlu olan mutsuz olana nisbet yapar gibi veya mutsuz olan mutlu olanın mutluluğunu engeller gibi. Şahsen ben  mutsuz olduğumda karşımdakilerin mutlu olmasını istemem.İster bencil deyin ister başka bir şey ama ben mutsuzken onlarda mutsuz olacak onlar mutsuzken ben de mutsuz olucam adaletli olsun yani.He birde mutsuzluk psikolojisi diye birşey var yani gerçekten psikolojide böyle bir konu varmı yada ben mi uydurdum bilemiyorum ama bu psikoloji öyle birşey ki insanı delirtir.Mesela yolda gidiyorsun bir çift gördün  ve çocuk kıza atıyorum pamuk şeker almış.Kız gülüyor o sırada da aklına o geliyor.(Bu arada nette görmüştüm o dediğim de aklınıza kim geldiyse onu seviyorsunuz bunu zaten belki de biliyordunuz ama benden tavsiye sevmekten daha fazlasını yaşatın ve yasayın.)Ee aklına O gelince ağlıyorsun falan ağlarkende insanların size kasıtlı olarak mutlu olduğunu falan düşünürsünüz.Bi düşünsene stand up gösterisindesin aklına o geldi ağladın ağlıyacaksın sahnedeki bir espri yaptı herkes gülüyor haliyle lan ben mutsuzum siz nasıl gülersiniz lan faln gibi bir kafada oluyorsunuz bu konuyu bir şarkı sözüne bağlamak istiyorum.Sesine aşık olduğum sanatçı Halil Sezai : ''NERDEN BULUR BU İNSANLAR BEN MUTSUZKEN GÜLÜNECEK ŞEYLERİ .''

KÜÇÜGÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin