BİRŞEYLER YAZAMK İÇİN YAZMAYI SEVMİYORUM VE BU YÜZDEN BUKADAR ARA VERDİM KAFAM DA BELİRLİ BİR KURGU YOK VE TAMAMEN AKISINA BIRAKIYORUM.UMARIM BEGENİRSİNİZ.YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.. İYİ OKUMACALAR (:
Kasım aynı sevmem ki ben bu nasıl bir soğuk? Eve tıkılı kalıyorsun yada okul ev ikilisi yaza kadar böyle devam ediyor.Her sabah cocuk sesleriyle uyanmıyorsun mesela ,terk edilmiş bir sahil kasabası gibi bomboş yer gök.Yer gök ya insana huzur veren kuş sesleri de yok.Üstüne bir tişört ve kot bi şort geçirip bisikletini kaptığın gibi bir sahıl turu da yapamıyorsun mesela ...Şimdi böyle diyorumda sanki kasım ayı benim için lanetli falan gibi gelmesin sadece soguk pek sevmiyorum.Güzel yanıda var aslında kahve kitap ve yağmur işte buda benim bitirim üçlüm.Babam hep benim farklı bir kız olduğumu söylerdi şuanda da farklılığımı komuşturmamın zamanı geldi.Ben ve eve tıkılıp kalmak . Hayır hayırrr hiç yakışmadı.BEN ve FARKLILIK .Bu daha iyi (: Evett dolabımın kapağını açıp öylece baktım .Kendimi yine bugun ne giysem de falan zannettim .Kot pantolonum üstüme siyah balıkçı yakalı kazağım siyah çizmelerim tamam üstüme kalın bir hırka telefonum kulaklığım şimdi hazırım...
İstanbul ,benim kadar yalnız benim kadar yorgun..Sokaklarında kimler öldü? Kimler yeni bir hayata yelken açtı?Kimler babasıyla ilk kez balık tutma heycanını yasadı bu köprüde?Kimler bir gün doğumunda aldı ilk öpücüğünü ? Yada kimler verdi son nefesini bu şehirde? Bak yordun yine beni İstanbul.Bazen insan onu yoran yada üzen şeyden vazgeçemez , gidemez..Gidemiyorum senden İstanbul gidemiyorum benden...
Belki bir gün seni sevdirir biri seni bana .Bir nedenim olur her sabah uyanmak için mutlu olmak için.Belki sıcağını sevdiğim kadar aşık ettirir soğuğuna ..Kim bilir belki yine bir kasım ayında bulurum seni.
Düşünceler arasında sahile kadar gelmişim.Oturup denizin ferah havasını içime çektim.Ciğerlerime doldun yine İstanbul..Bir nefessin bazen zehir.. Yanımdaki banka bir çocuk oturdu yani 20 yaşlarınd faln esmer uzun boylu.Biraz da kendini begenmiş..Aman banane ya bak ilgi çekmeyi de başarıyor çocuk.Göz ucuyla bakmaktan şaşı kalıcaksın mira.Yakışıyor mu hiç sana git adını sor yada bekle bu zamana kadar erkeler senin peşinden koştu.İlla ki sorucak adını.Hayır yani çocuk niye senin adını sorsun ki mira ? Yani yoldan geçen herhangi biriyle aynı şuanda .Ya ben neara bukadar çok düşündüm bu çocuğu . Bak ya gülüşe bak bakk.Senin ağzını burnunu .Yok ya sevgilisi falan vardır kesin boş kalırmı kızım İstanbul burası .Adını sorsaydım bari ya off ..
Ayağa kalktım ve yanına gittim aferim sana mira hadi kıızm göster kendini.''Selam ben mira '' dedim elimi uzatarak .Artiste bak ya elimi sıkma zahmetinde bile bulunmuyor.''Heyy sağır olduğunu faln düşüneceğim şimdi tepki ver tepkiiii ''
''Bu kadar geveze bir kızla tanışmak istediğime emin değilim.''
''Anlmadım?''
''Gülüşe bak ya mira san yakışıyormu kızm hadi kalk konuş git adını sor.''
''Hayır yaa yine mi sesli düşündüm bununda kulaklar fenaymış.Ahh birde ben kouşurken yüzüme baksa özgüven tavan tabii niye baksın ki bana .''
''Bencede bir an önce bir çözüm bulmalısın.Yoksa her düşündüğünü herkes duyacak.''dedi gülerek.
-''Ukbe ben ''
Gülümseyerek elini sıktım. Hala yüzüme bakmamış olması beni sinirlendiriyordu.
''Eee ne işin var burda yoksa sende benim gibi yalnızlığına savaş açıp kendini dışarı vurdun ?''
''Yalnızlığımı sevip mutlu olduğum zamanlarda olmuştur . Şükrederim hatta bazen yalnızlığıma sevmeyi bilmeyen insanlarla birlikte olup mutsuz olmadığım için.''
''Söylemicem söylemicem diyorum ama sen nasıl bir insansında öz güven patlamasından yüzüme bile bakmıyorsun? Merak etme çirkinliğmden kör falan olmazsın!''
''Yüzüne istesemde bakamam '' dedi bana dönerek
''oh Allahım ne demek istesem de bakamam yaniokadar çirkinsin ki ben istesemde gözlerim bakmazzz''
''Seni bu gözlerle göremem ama kalbimle hissediyorum cok güzel bir kızsın '' dedi
''Nasıl bu gözlerle? ''
''İki sene önce bir trafik kazasında kalıcı olarak görme engelli oldum.''
''Emin ol böyle bir Dünya yı zaten görmek istemezdin. İnsanları okadar ikiyüzlü ki sesinden anlayamazsın mesela onu görmen lazım.Herkes senin o mavişş gözlerin kadar saf değil '' dedim gülerek.
''PEKİ SEN BENİM GÖKYÜZÜM KADAR SAF MISIN Kİ?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜGÜM
FantasyUzunnn bi ara ama sizlrleyim.Çok fazla okuyucum yok ama yinede yazmaya devam edicem ..