Son Bir Şans Daha-Tanıtım

278 6 0
                                    

Tanıtım

(Justin Bieber-Heartbreker ile okumanızı öneririm. Size kalmış :D)

Gözlerimi kaçırdım. Sesimin titremesini önlemeye çalışarak Justin'nin bağırışlarından dolayı yarım kalan konuşmamı bir an önce gitmek istiyordum buradan. 'üzgünüm ama gitmek zorundayım'

Ellerine dayayarak destek aldığı başını kaldırıp umutla gözlerime baktı. İşte bu bakış içimi acıtmıştı çünkü bu onun son umut dolu bakışıydı. Bağırmaktan kısılan sesiyle benimle konuşup fikrimi değiştirmeye çalışıyordu. 'Geri döneceksin ama değil mi? birkaç aya geri döneceksen benim için sorun yok'

Gözlerim ilerdeki pufun üstünde duran sütyenim ilgimi çekti. Tanrım bu oda kaç ayda bir temizleniyordu ki? Biz o pufun üzerinde sevişeli 3 haftadan fazla olmuştu sanırım. 'Justin anlamıyorsun'

Hızla ayağa kalkıp tam karşıma geçti. Benle konuşmaya başlarken tekrar sesini yükseltmişti. 'Evet, Amanda anlamıyorum.'sesi o kadar yüksek çıkıyordu ki adeta çıldırmış gibiydi. Yanıma daha fazla yaklaşırken ben başımı suçlu bir çocuk gibi öne eğerek ufak ufak adımlar atarak gerilemeye başladım. Ama bu oda sonsuz büyüklükte değildi ve ben duvarın soğukluğunu sırtımda hissedebiliyordum. Başımı iyice öne eğdim ve Tanrıya dua ettim. Lütfen daha fazla yaklaşmasın. Derin bir nefes aldım. Neden işimi zorlaştırıyorsun?

Sıcak ellerini ilk önce omzumda sonrada yüzümde hissettim. Ellerini kullanarak yüzümü yavaşça kaldırıdı. Alnımı alnına dayadı. Nefesi yüzüme çarpıp geçerken az öncekinin aksine sessiz ve ikna edici bir ses tonuyla konuştu. 'Anlamıyorum Ammy. Çünkü anlatmıyorsun. Hadi anlat bebeğim neden?'

Başımı hayır anlamında salladım. O sırada saatlerdir zorla tuttuğum gözyaşlarım akıp gitti. Bunu ona söyleyemezdim. O bunu hak etmiyordu. Daha iyilerini hak ediyordu. Ellerini yüzümden ittirip yatağın ucuna oturdum. 'olmaz Justin.' Alnına düşen saçlarını geriye atıp yanıma geldi. tam karşıma yere oturdu.

Justin: gitmek zorunda mısın? Gene ayrıl benden ama kaçma. Benden kaçma. Arkadaş kalabiliriz.

######

Yavaşça kıpırdanarak daha rahat bir pozisyona geçtim. O da rahatlamışa benziyordu. Kolları, boynu tutulmuş bile olabilirdi. Sonra ne oldu bilmiyorum. Nasıl oldu bilmiyorum. Kıyafetlerimin üzerimden sıyrıldığını hissedebiliyordum. Hava soğuktu ama onun bedeninin sıcaklığı üşümeme izin vermiyordu. Her şey bir anda gelişmişti ve ben tam olarak iyi mi yoksa kötü mü yaptığımı bilmiyordum. Hiçbir şey bilmiyorum. Tek bildiğim yıllar sonra tekrar birlikteydik.

########

Ammy: boşuna çabalama Justin. Sen bir dünya starısın. Bense basit bir Disney yıldızıyım. Seni seven milyonlarca hayranın var. Yıllardır senin hayalini kuran. Güven bana onlar benim sana veremediğim değeri verir. Seni mutlu edebilir. Sana aşkını verebilir. Benden daha iyiler onlar. Herne kadar ergen olduklarını düşünsemde o küçümsediğim insanlar bile benden daha üstünler. Bence sen öyle birisine layıksın. Seni senden iyi tanıyan. Senin değerini bilen. Yıllardır sana olan aşkını büyüten biri. Belki bir zamanlar uyumlu çift diye tanımlanmış olabiliriz ama Justin ne olur anla beni sen başkasına aitsin.

Justin: değer. Evet, belki onlar senin bana verdiğin değerden daha fazlasını verebilirler. Peki, yaa aşk? Onlar senin bana verdiğin aşkı verebilir mi? Ben cevap vereyim Ammy veremezler. Onlar senin bana verdiğin aşkı veremezler. Anlamıyorsun Ammy. Ben onları değil seni istiyorum. Çünkü sen farklısın. Hayranlarımdan bahsediyoruz Ammy. Onları seviyorum. Onlara değer veriyorum. Benim için gerçekten değerliler. Ama ben genede seni istiyorum. Ben birkaç kez sigara içtim diye kaç milyon hayran kaybettim Ammy. Eğer onlardan birini aldatsaydım gururlarını yediremez çekip giderlerdi. Ama sen gitmedin. Ben senin sayende aşkta gurur olmadığını anladım. Senin sayende aşkta sadece duygu olduğunu anladım. Şuan bir seçim yapmam gerektiğini biliyorum. Yaa yalnızlık. Yâda hayran bir sevgili. Bana o gün bir şey söylemiştin. Etrafımda mutlu olabileceğim onlarca kişi varken ben senin için mutsuzluğu seçtim. Benim için değerin pahabiçilemez Ammy. O yüzden bende kararımı söylüyorum. Etrafımda mutlu olabileceğim milyonlarca kişi var ama ben senin için mutsuzluğu seçiyorum Ammy. Ödeşmiş olmak için değil senin için. Çekimlerde görüşürüz.

Son Bir Şans Daha (JBFF)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin