5.Bölüm- Lütfen Ağlama, Sana Yalvarırım Ağlama

43 3 0
                                    

Justin: keşke sadece çekip gitseydi. İşte asıl olay ayrıldıktan sonra gerçekleşti. Yaklaşık 1 sene oldu galiba tam hatırlamıyorum. Her neyse zamanı önemli değil. Gitmesinin sebebini öğrendim. 

Ammy: gitmesinin sebebi mi? Ne? 

Justin: artık olanları yavaş yavaş kabullenmiştim. Beni terk edişinden sonra kötüydüm ama zamanla unutuluyor işte. Telefonuma mesaj geldi. Ondan gelmişti. Büyük bir heyecanla açıp okudum. Keşke okumadan silseydim. Ama merak ve aşkıma yenik düştüm. Meğersem beni doğum günümde beni aldatmış ve benim iyiliğimi istediği için çekip gitmiş. Keşke bunu terk ederken söyleseydi. O zaman fazla üzülmezdim ama bunu 2 yıl sonra söyleyince anlarsın acı üstüne acı. 

Ammy: seni aldatan bir sürtük yüzünden bu hale gelmiş olamazsın. Çünkü, çünkü sen Justin Bieber’sin ve dünyaca ünlü yakışıklı bir sanatçısın. 

Justin: neden kimse beni anlamıyor. Ünlüyüm diye âşık olamam mı? Ünlüyüm diye acı çekemem mi? 

Ammy: hayır yanlış anladın. Yani ünlüsün ve ne bileyim bunlar biraz saçma geliyor. Son iki yıldır aptal bir kız yüzünden albüm çıkarmadığına inanamıyorum. 

Justin: albüm çıkarmamamın sebebi çok ayrı bir olay bir kere.

Ammy: nasıl çok ayrı bir olay?

Justin: bak sana güvenip tüm sırlarımı veriyorum ama şunu bil ki eğer söylediklerimden bir cümlesini basına sızdırırsan seni yaşatmam.

Ammy: t-tamam. 

Justin: ben 3 yıl önce illuminate’ye girdim. Yani aslında en başından beri illuminatedeydim. Ama özgür mason olduğum için söylediklerini yapmak zorunda değildim. Ama şimdi ipler onların elinde ve ben bir kuklayım. Böyle olsun istemezdim. Eğer albüm çıkarırsam çocukların aklına seksi sokmamı isteyecekler. Ve dünyada ki en fazla hayran kitlesi benim hayranlarım. Benim belieberlerim. Onlara değer veriyorum ve onların aklına seksi sokmak isteyeceğim son şey. Seksin yaş sınırı her geçen yıl düşüyor. Herkesi hrıstiyan yapmak istiyorlar ama bu kötü bir şey çünkü bu resmen farklılığa aykırı. Ve birde korku var.

Ammy: korku mu? 

Justin: vampir, melek veya şeytan falan değilim. Bende ölümlüyüm. Bir gün bende öleceğim ama ölümümün onların elinden olmasını istemiyorum. Arkamdan sırlar bırakmak falan da istemiyorum. Normal biri olarak ölmek istiyorum. Ve korkarım ki istediğim olmayacak.

Ammy: sonuçta illuminate’den bahsediyoruz. Çok büyük sırları var ve yüzyıllardır devam eden bir gizemi var. 

Justin: evet. 

Ammy: peki Ammy’ye cevap verdin mi? 

Justin: inan bana bunu çok istedim ama insan şok üstüne şok yaşayınca artık sadece kendini düşünür oluyor ve o umurumda bile değil.

Ammy: bence umurunda. Günlerdir bunca gözyaşını ölümüm onların elinden olacak diye mi döküyorsun. Aptalca.

Justin: peki ya sen ne zamandır buradasın? Çünkü o gösterdiğin ev Ammy’nın eviydi. Buralarda yeni olmalısın.

Ammy: biraz öyle sayılır. 

Justin: hımmm

Ammy: Ammy’yi anlatsana nasıl biriydi? Yani bu kadar âşık olduğuna göre.

Cebinden telefonunu çıkarıp bir resim gösterdi. Bizim resmimizi. Daha 18 yaşındayken. Oysa şimdi 24 yaşındayız. 

Ammy: bu o mu?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 07, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son Bir Şans Daha (JBFF)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin