16

296 19 5
                                    

Baturay:Sevgilim,galiba sizin eve kadar dayanamayacağim meme atsana ;)

Enes:Neajlahalahakajaks

Baturay:Trafik var ya of.

Enes:Olmaz bekle biraz.

Baturay:Bekleyeyim bari.

Enes:Bizimkiler halamlara gitti geç dönerler vaktimiz çok :)))

Baturay:Diyorsun ki dinlene dinlene si..

Enes:BATURAY!

Baturay:Silk diyecektim ya

Baturay:Neyse kapiyi aç geldim ben.

Enes Baturay'in mesaji üzerine kapiya hizla koştu ve kapiyi açti ve burnuna dolan yoğun parfüm kokusu bir an sersemlemesine sebep olsada çabuk toparladi "Iceri geçebilirsin"
"Saol sevgilim" Baturayin bunu derkenki hafif gülümsemesi yanağindaki gamzeyi çikarmişti ve Enes Baturay'a bir kez daha aşik oldu.Kendi  vücüdunu Baturayin vücüdüna denklerken hizla atan kalbi işleri zorlaştiriyordu.Parmal uçlarina yüksekldi ve dudaklarini Baturayin dudaklariyla birleştirdi.Baturay Enesin öpücüğüne tutkuyla karşilik verirken kapidan gelen açilma sesiyle ikiside olduğu yerde kaldi..

Merhaba arkilerim bölüm nasil yorumlarinizi bekliorum bide yeni kitap yayinladim bakarsiniz eheheh adi pics anartekin kurgusu ve daha önce hiç böyle bir anartekin kurgusu okumadiğiniza kalibimi basarim neyse siz gidin bakin bölümede yorum yapin bolca öpüldünüz...

lunaparkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin