Ayağimin altindaki gaz pedalina her geçen saniye biraz daha fazla basiyordum.Navigasyona göre sadece 5 dakikalik bir mesafe kalmişti ayağimin altindaki gaz artik son limitindeydi sonunda varmiştim arabadan işik hiziyla inip basabildiğim en çok zile basip kapinin açilmasini bekledim,sonunda kapi açilmişti merdivenleri üçer beşer çikiyordum kata geldiğimde hemen zile bastim,bastim ve bastim...Ah salak ben eğer bileklerini kestiyse çoktan bilincini kaybetmiştir.belki duyar diye son bir kez daha çalmaya yeltendim kapiyi tam çalacakken kapi açildi daha önce hiç gormediğim sarişin bir kiz baturayin tişortlerinden bir tanesiyle karşimda yari çiplak duruyordu.Buda kimdi böyle?
"Çekil önümden" dedim sert bir sesle.kiz olduğu yerde hareketsiz dururken kizi itip içeri girdim sonra bilindik bir ses çalindi kulağima "Gelen kim hayatim?" bu ses Baturayin sesiydi sesin geldiği tarafa yürüdüm Baturay bir yatağin içinde yari çiplak duruyordu etrafa saçilmiş kiyafetler yere devrilmiş şarap şişesi ve yari kisik gelen bir şarki.Baturay olduğu yerde doğruldu ve konuşmaya başladi "Ve ve ve baş kahramanda gelmiş,ee görüşmeyeli nasilsin tatlim?" gözyaşlarim yanaklarima yavaşca süzülürken agzimdan çikan tek kelime "neden..." olmuştu."Ama soru sormak yok beni sorarsan ben iyiyim ölüp dirilmek iyi geldi."
"Bana yalan söyledin"dedim kendimi toparlayip sonra bağirarak bir daha söyledim "BANA YALAN SÖYLEDİN" "Sana inanmiştim beni sevdiğine inanmiştim.."Baturay ayağa kalkti ve konuşmaya başladi
"Baksana sen seni sevdiğime gerçekten inandinmi ha? sadece sana sevildiğini hissettirmek istedim o kadar seni asla sevmedim Enes batur Asla,ben bir gay değilim.Seni takip etmekmiş orda gormüşüm falan yalan.Ama bunu itiraf etmessem olmaz sana karşi kalbimde bir şeyler vardi ama sen onlari o başak denen kiz için mahv ettin bu bir oyundu Enes batur her detayini hesapladiğim ve sonunu mutlu son olmayan bir oyundu.Şimdi evimden ve hayatimdan defol ve sakin bir daha beni arama yoksa canini sandiğindan daha fazla yakarim."Vucudum titrerken beynim uyumuştu zor kuvvet cevap aradim kendimde "Yanacak canim kalmadi sevgilim oyun bitti sen kazandin ben mahvoldum..." Evden ayrilirken son bir kez arkama baktim ona son kez bakarken yüzümde acinin tatli tebessümü vardi sadece...
4 yil sonra...
Cama kafami yaslamiş oturuyordum her şeyden soyutlamiştim kendimi 4 yil geçmişti ama benim canim yaniyordu hala saatletir önümde duran gazetedeki başliğa bakiyordum "ünlü iş adaminin kizi Sunay Tekin Baturay anar ile dünya evinde girdi" alttaki kocaman resim Baturay ve o gün evinde gördügüm o sarişin kiz ikiside bir birlerine öyle bakiyorduki insanin boğazini düğümlüyordu kaybedendim ben hep kaybeden asla kazanamayan sen yeterki mutlu ol yeşil gözlüm ben defalarca kaybetmeye raziyim....Eveeeet finalde yazdim yorumlarinizi bekliyorum artik açiklamami yapabilirim.Bu ve picsin finalinden sonra artik anartekin adina kitap yazmayi birakiyorum nedenine gelecek olursam Bildiğiniz üzere Enes çok değişti ve Baturayla artik neredeyse hiç görüşmüyorlar.gerçekten bölüm yazmak artik zor geliyor kitap yazmayi birakmiyorum farkli alanlarda kitap yazacağim şu anlik bilemiyorum umarim kararima saygi gösterirsiniz hepinize iyi yillar diliyorum kim bilir belki farkli bir hikayenin satirlarinda buluşuruz.