O gün hayatımda çok şey degiştigine inanıyordum hey! Yani liseye başlayacaktım.Ziya Gökalp Orta Okul'undan mezun olmama kısa süre kalmıştı...Çok sevdigim bi kız grubumdan ayrılmak gerçekden çok zor olucaktı ve bunun yanına bir de çocuklugumun geçtigi mahalleden taşınmayı eklersek hayatımda biraz eksik şeyler olacagına kabullenmem lazımdı.
Artık mezun olma günü geldi çattı...
Eda,Sümeyra,Kübra,Damla ve Esin diye arkadaşlarımın oldugu bi kız grubumuz vardı herzamanki halimizden biraz daha üzgündük.
Son kez hatıra fotografı çekip biryerlere gittik gezdik dolaştık ve günün sonuna geldigimizde herkes evlere dagıldı.
3 aylık tatilden sonra yeni bir hayat,yeni bir başlangıçlara adım atıcaktık ne mi demek istiyorum? LİSE!! hayatımda en merak ettigim dersliklerin oldugu lise....
~ 3 ay sonra ~
Okuluma gidip kayıt işlemlerini önceden yaptırmıştım ve geriye kalan tek sorun çok heyecanlı olmamdı... Bu liseyi istiyordum lakin bir çocuk neden bu lise çok pişman olucaksın diyene kadar diyebilirdim.Ama bazı şeyleri yaşamadan göremezdim önyargılı olmamam lazımdı.Ve HÜSEYİN ÖZDİLEK MESLEK LİSESI neden mi bu lise? Moda tasarım bölümünü istiyordum ve çizime yetenegim vardı.Ve yeni sınıf,yeni dostluklar, yeni arkadaşlıklar,yeni ögretmen, yeni lise hayırlı olsun (9-F) ilk sınıfa girdigimde huzursuzdum ama sonradan alıştıkça sınıfımı çok sevmeye başladım.Ilk olarak kiminle tanıştıgımı hatırlamasamda sınıftaki herkesle anlaşabiliyordum.Çok sevmiştim ve güzel bi sene olacagına inanıyordum.Dersler başladıkça ders işledikçe lisenin ne kadar zor oldugunu ve bazı şeylerin ciddiyetine varmam gerektigini anladım.Kurslara gelmeye başladım ve güzel notlar getirdim lakin sene sonunda edebiyattan kaldıgımı ögrenene kadar.Sene sonu geldiginde karne aldık ve evlere dagıldık güzel dostluklar kurdugum kişilerle kısa bi ara vermek zorunda kaldıgım...
Yaz tatili oldu ve ben memleketim Tokat 'a gittim akraba ziyaretlerine 2 ay gibi bi süre geçirdikden sonra çok özledigim evime Bursa'ya geri döndügümde arkadaşlarımla buluşup güzel günler saatler geçirmiştim.
Veeee artık 10-C geçen senedende tanıdıgım arkadaşlarımda bu sınıftaydı bu güzel birşeydi sevinmiştim ama hiç anlaşamadıgım bı kızda vardı Çilem!
Aradan zaman geçtikçe sahte dostlukları bırakıp yeni arkadaşlar edinmiştim tekrardan... Dilan Çilem ve ben çok iyi bi arkadaşlıgımız olmuştu Çilemin ne kadar iyi bir insan oldugunu anlamak onunla zaman geçirmek gerekirdi.Zamanla çok iyi anlaştık iyi ki benim dostum olmuşlar iyi ki varlar.Dilan dan bahsedeyim biraz da onunla 9 uncu sınıfta pek aramız iyi degildi konuşmuyorduk ama bu sene güzel geçeceginden emindik.10. Sınıfın bana kattıgı en güzel dostluklar diyebilirim her ikisinide ayrı ayrı çok seviyorum sahte dostluklara ibat yaşasın ÇDS!!!!!!