- A Megbízás -

96 2 3
                                    

Itt állok vele szemben.. Védtelen. Csak meg kéne húznom a ravaszt! És akkor megbosszúlhatnám anyám halálát, és át vehetném végre a maffiát. De nem megy.. Nem bírnám ki, hogy elveszítsek még valakit akit szeretek. Ahogy bele nézek könnyes szemeibe.. De egyikőnknek meg kell halnia. Döntenem kell! És ekkor meghúztam a ravaszt.. És a golyó elérte célját.

...

Épp egy tárgyaláson ücsörgök, hogy mi legyen a sorsom. Apám dühtől csillogó szemekkel nézett rám. Ez ijesztő.. Viszont itt van Ő.. Itt van Ő és fogja a kezem. Azt ígérte nem hagy el. Szeretem. Ez a lényeg..

°Kim szemszöge°

Reggel egy éles ricsajra keltem fel. Hát persze.. Az ébresztőm... Ki más is lehetne a bűnös mint az a nyavalyás ébresztő. Hajnali 4 van. Hogy miért kelek ilyenkor? Azért mert apám rendkívüli gyűlést tart ma.. Szuper.. És én leszek a fő téma. Még jobb.
(Khm.. Khm.. Szarkazmus Khm.. Khm..) Na mind egy. Fel vettem valami "alkalomhoz illő" ruhát.

Csak, hogy mindenki lássa mennyi kedvem van ehhez az egészhez

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Csak, hogy mindenki lássa mennyi kedvem van ehhez az egészhez.. (Itt a hajam is olyan mint a képen..)
Mikor késznek nyilvánítottam magam el slatyogtam egy üveg vízért majd be a tárgyalóba. Épp hevesen kortyoltam a vizem mikor apám jött be a nagynak nevezhető terembe. Le ült mellém majd bele is kezdett..

- Azért vagyunk itt, hogy meg tárgyaljuk a lányom Kim sorsát a maffiában. - Kezdett bele apám a mondandójába. De valaki ezt szépen félbe szakította..

- Egyáltalán mit keres egy lány a maffiában? - Igen azt lehet nem említettem de az egyedüli lány én vagyok itt.

- Neki igen fontos szerepet szántam annak ellenére, hogy lány.. - Monda apám szigorúan és egy bíztató mosolyt küldött felém majd folytatta mondandóját.

- Szóval.. Azt hiszem elég érett vagy már, hogy bizonyíts. Kapsz egy megbízást.. Ha teljesíted akkor te leszel az új maffia főnök. - Nézett apám mélyen a szemembe melyekben láttam egy kis féltést meg csillanni. Utána a bent tartózkodó emberek felé fordult.

- A lányom megbízása az lesz, hogy meg kell ölnie a Vorden családból a leg fontosabb személyt. Az ottani főnök fiát.. - Nézett végig az embereken reakciót várva. Majd valaki meg szólal.

- Egy lány képes lesz erre a feladatra? - Mikor meg láttam ki is ő egy pillanatra el állt a lélegzetem. Csak bámultam rá.. Olyan.. WOW kinézete volt. Barna haja oldalt jobban le van nyírva felül kissé szőkítve van. Kék szemei melyekben pupillája körül fehér vonalakat véltem felfedezni. . És olyan.. Nem tudom. Kim! Állj le! De ekkor bevillant, hogy mintha láttam volna már..

- Igen biztos! - Szólalt meg apám ami miatt abba hagytam a számomra ismeretlen mégis ismerős fiú bámulását. De aztán rá jöttem, hogy ő végig nézte az egész szívinkfartusom.. Ez akkor vált számomra biztossá mikor újra rá vezettem a tekitetem és ő rám kacsintott. Meg forgattam szemeim majd apámra szegeztem tekintetem.

Bérgyilkos Szerelem Where stories live. Discover now