- Nem Is Olyan Rossz Mint Hittem -

61 3 0
                                    

Bocsánatot akarok kérni.. Azért ami a teremben történt... - Mondta olyan bűn bánóan, hogy az nekem is fájt. De nem török meg! Nehéz az arcát látva de ridegnek kell lennem. Egy bérgyilkos sosem gyengül el!

°Kim szemszöge°

Nincs semmi gáz.. - Engedtem el egy mosolyt.

Akkor tiszta lappal indithatunk? - Küldött felém egy remény teli mosolyt. Biccentettem egyet ezzel jelezve neki bele egyezésem.

De amugy van itt más is ami még fontos.. -Törte meg a csendet Matt.

Micsoda? - Vontam fel egyik szemöldökömet.

Az apád azt mondta szoljak neked, hogy vár az irodájában.. - Mondta kissé fájdalmas mosollyal arcán. Én csak ismét biccentettem egyet majd felálltam és kimentem mögöttem Mattel.

Kim elkisérlek és nem megyek be de megvárlak ha szeretnéd.. - Mondta és biztatóan végig simított karomon. Én ezt kissé meg mosolyogtam és bólintottam eggyet ezzel jelezve Mattnek beleegyezésem. Csöndben lépkedve haladtam apámhoz Mattel az oldalamon. Oda értünk apám irodája elé. Félve mellettem álló fiúra sandítottam aki bíztatóan biccentett nekem egyet én pedig vettem egy mély levegőt majd kopogás nélkül benyitottam az irodába. Apám épp valami papírokat nézegetett, gondolom valami akták lehettek. Mikor meghallotta, hogy valaki kopogás nélkül hatolt be irodájába gondolom egyből rájött, hogy az ő drága kislánykája érkezett mert csak nekem luxus kopogni. Hát aki megteheti.. Apám szóvá is tette mint mindig de soha nem tanulok belőle. ;)

A kopogást valahogy mindig el felejted.. - Mondta apám fel sem nézve a gondolom aktábol ami ugy látom érdekesebb mint az ő egyszem lánya..

Aham.. - Mondtam hanyagul.

De látom ez téged nem zavar.

Nem. Mert én megtehetem. - Vigyorogtam apámra. Ő csak egy szemforgatással díjazta, hogy egyszem lánykáját megint vicces kedvében találta.

Amugy miért hivattál. - Változtattam hangulatom hirtelen vicceskéből komolyra. Ez furcsa tulajdonságom, hogy hirtelen alakul át hangulatom egyikről a másikra.

Várj.. Kitalálom. A megbízásom igaz? - Vágtam fancsali képet mivel annak örülök, hogy ha ezt teljesítem át veszem a maffiát de annak nem, hogy ez az ára. Vagyis hát nem az a baj, hogy megint meg kell ölnöm valakit hanem, hogy őt viszont nehezebb lesz nem feltűnően megölni. Félelem nincs bennem egy csepp sem de azért az bennem van, hogy mi van ha ez tul nagy falat nekem. Mint ahogy azt mondta Matt.. Akkor nem kapom meg a maffiát és a báttyámra majd az ő családjára hárul ez és én maradok egy egyszerű bérgyilkos.

Igen..

Mikor kell indulnom. Mik a tervek. Akták is kellenek. - Soroltam a kérdéseket amikre apámtól várom a választ.

Három nap. Addig kell felkészítsünk és a nagyedik napon indulsz. - Miután ezt el mondta fel állt ülőhelyzetéből majd kihúzott egy fiókot és kivett belőle papírokat. Nem kell hozzá sok ész, hogy ki találjam azok az akták amiket pár pillanattal késöbb orrom elé tolt. El vettem fel nyitottam ellenörzés képpen a legfelsőnek az első oldalát és egy kábé velem egy idős srác képe és leírása diszelgett rajta. Mikor vissza csuktam felvettem a pár pillanattal ezelött kapott papirokat majd bólintottam egyet és elsétáltam a szobámba. Legalábbis akartam mert mikor ki léptem apám irodájából Matt ott állt a falnak támaszkodva.

Na mi volt királylány? - Mosolygott Matt.

Meg kaptam az aktákat.. - Vágtam egy grimaszt.

Meg az is kiderült, hogy három napom van még itt utána megyek megöletni magam... - Sóhajtottam egyett.

Nem lesz semmi baj.. Már csak azért sem mert én képezlek ki és készítelek fel. - Vigyorgott az elöttem álló fiú mint a tejbe tök.

Na gyere fussuk át azokat az aktákat.. - Kulcsolta kezét kezemre Matt amitől a bőr felületem ami a fiúéval érintkezett el kezdett bizsergető érzéseket produkálni.

---------------------------------------------------------

Na sziasztok. Tudom sok idő telt el az első rész kitétele óta de sok dolog történt velem mostanában.. És még igy sem sikerült olyan hosszura irni mint azt szerettem volna... Legközelebb meg próbálok hosszabb és tartalmasabb részt hozni.

Sziasztok!

By.: Flegma_Girl

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 17, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bérgyilkos Szerelem Where stories live. Discover now