PIATY LIST

13 0 0
                                    


❀ 

drahý ethan,

nedovolím ti čítať tento list. tento je len pre mňa; potrebujem to dostať zo svojej hrude a myslím, že toto je len spôsob samú seba pripraviť na to, ako ti to poviem, keď sa zobudíš. 

pamätáš si, ako mi v druhom ročníku začali chodiť všetky tie správy na mobil a do skrinky, hovoriac, aká som bola tučná a škaredá; že ma nikdy nikto nebude chcieť?

všetko to robila melissa.

nemôžem uveriť, že ti to len teraz hovorím - no, až keď sa zobudíš - ale prišla som k rozumu a uvedomila si, že ak by som to nikdy neurobila, nikdy by si mi neuveril, aký je ona diabol. 

                     každý deň po sedem mesiacov, som dostala lístok od tej podvodníckej mrchy, kde mi písala dôvod, aby som nežila. spomínaš?

  a spomínaš si aj na to, ako som každému jednému z nich verila? vždy si bol obľúbený, ethan; jeden z tých vtipov, ktorý všetci milovali; ja nie. 

                           áno; bola som s tebou najlepšia kamarátka, ale stále som nebola obľúbená. zostal si tu pre mňa, ale vždy som sa cítila, že som bola nechcená.

a potom som začala dostávať tie správy; a všetky potvrdili to, čo som si myslela.

po chvíli som zistila, kto za tým bol - melissa. sladká, nevinná melissa; myslela som si o nej, že bude ku mne milá, keďže bola vlastne tvoja frajerka.

v ten deň som si uvedomila, že to bol ten deň, kedy si mi povedal, že si sa do nej zamiloval. bol si tak zasrane šťastný, až cez mesiac a spokojnosť a zamilovanosť som sa proste nemohla prinútiť ti to povedať.

na chvíľu som zostala ticho, dokým som to už nemohla vydržať a snažila sa ťa upozorniť na to, kým naozaj bola. stále som ti nemohla povedať pravdu. lístky už po tom, čo som to zistila nechodili, ale stále som nemohla zničiť osobu, ktorú si skutočne miloval - tak isto ako mi to ubližovalo.

namiesto toho som sa snažila ukázať ti, aká hrozná pre teba bola - JE. skúšala som všetko, ale myslím, že zakaždým som si pripomenula, že ťa nemôžem fyzicky s niekým rozísť bez toho, aby som ti to povedala; pretože som sa nemohla prinútiť k obrazu môjho najlepšieho kamaráta zlomeného a ublíženého. 

je mi to ľúto, ethan.

neznášala ma. keď ste spolu začali chodiť, pozerala sa na mňa ako na prekážku; na niečo, čo by sa postavilo do cesty vášho vzťahu. tak sa ma snažila zraziť na zem.

snažila sa, aby som sa cítila bezcenná a na chvíľu sa jej to podarilo.

pamätáš, ako som ku koncu druhého ročníka stratila priveľa váhy? povedala som ti, že som sa pridala k atlétom, čo nebolo až také klamstvo a ani jediný dôvod, prečo som stratila trochu tuku. nebol to jediný dôvod. 

presne; začala som viac cvičiť. ale tiež som prestala jesť.

tvoja vyumelkovaná malá frajerka, ktorú si veľmi miloval, ma prinútila neznášať samú seba s každým ustrojením v mojom tele tak moc, že som sa zničila, kúsok po kúsok. 

nikdy ti nepoviem o tom, čo som spravila; ale nechať ťa prečítať si tento list. nedokážem si predstaviť, ako slabá by si si myslel, že som po tomto zistení. nechcem to ani vedieť.

pre zaujímavosť; toto je len príbeh na kuse papiera, ktorý sa už nikdy neprečíta. nikdy nemôžeš vedieť, k čomu ma tieto správy vedú.

ale myslím, že sa aspoň dozvieš, kto ich napísal.


s láskou, tvoja najlepšia kamarátka;

chloe. xx

  





DEAR ETHAN || SK PREKLADWo Geschichten leben. Entdecke jetzt