Bahar bitti,Bahar gitti

1K 81 24
                                    

Oy Vermeyi 🌟 ve Yorum Yapmayı 💭 Unutmayın.

İYİ OKUMLAR DOSTLAR 🐙

"Çıkabilirsin Yavuz."

Yavuz  talimat gelince saklandığı çalıların arkasından çıktı. Evet doğru tahmin ettiniz Yavuz ölü gösterilmişti ama Bahar... O gerçketen melek olmuştu. Geri gelmiyecekti bir daha. Kısacası kaybetmişti Yavuz onu. Şimdiyse vedalaşma zamanıydı.
Yavaşça çöktü Yavuz mezarın yanına. Uzun uzun inceledi Bahar  Karasu  yazan tahtayı ve bir öpücük bıraktı.

"Huzurla uyu Bahar'ım. Ben en kısa zamanda yanına gelicem. Sen bekle beni. Güzel kadınım."

"Artık gitmemiz lazım Yavuz."

"Lütfen biraz daha kalayım baba. "

"Tamam ama bizim gitmemiz lazım. Sen de kimseye görünmeden gel. Konum atacağım."

"Peki."

Hamitgil gitti.

"Ben üzgünüm Bahar. Çok üzgünüm senin gibi cesur olamadığım için, senden hep kaçtığım için,bizden zamanımızı çaldığım için. İnsanoğlu elindekileri kaybedince anlıyor  kaybettiklerinin değerini. Ben hiç fark etmemiştim seni bu kadar sevdiğimi çünkü varlığına, ben anlatmadan beni anlamana,yaralarımı sarmana o kadar alışmıştım ki. Ama bu pişmanlığım üzgünlüğümüz seni geri getirmeyeceğini biliyorum.  Lakin bir şey daha biliyorum Bahar bitti, Bahar  gitti.  Artık kalbim hep buz, hep kış. Çünkü....çünkü baharımı               k-kaybettim ben. "
Gözyaşlarını durduramıyordu Yavuz. Ama ağlamakta istemiyordu çünkü ağlarsa kabullenmiş olurdu Bahar'ın ölmünü. O ölmemişti bunların hepsi bir kabustu. Bahar gelicek,yine Yavuz'a ' Seni Seviyorum '  diyecekti.
Ona trip atıcaktı,yemek yapınca Yavuz onunla dalga geçicekti sonrada Bahar'ın gönlünü alacaktı. Çocukları olucaktı. Esmer tenli, çekik gözlü bir kız çocuğu ve sarışın mavi gözlü bir oğlan çocuğu. Ne güzel olurdu dimi? Ama olmadı işte. Hem ne demişti Bahar? "Ben mutlu sonları sevmem"   Aslında Bahar değilde hayat sevmiyordu  mutlu sonları. Yavuz da bunun farkında değil miydi zaten? Mutlu bir son olsaydı tarihe yazılır mıydı onca insan, onca  sevda?
İşte bir sevda hikayesi daha  tarihe gömülmüştü.
Leyla ile Mecnun, Ali ve Nino, Aslı ve Kerem şimdi ise Yavuz ve Bahar.

💔🌙😿

"Alo baba."

"Yavuz . Nasılsın?"

"Nefesini yitirmiş gibi."

"İyi olacaksın tamam mı? Bu ülkenin, mazlumların, yetimlerin, arkadaşlarının, sana ihtiyacı var oğlum. Onlar için dik durmalısın."

"Ben karımı kaybettim baba. Sevdiğim kadını, gelecekti çocuklarımın annesini kaybettim. Ben canımı kaybettim. Nasıl dik durabilirim? Nasıl yardım ederim ben o insanlara? Kendime bile yararım yokki benim."

"Haklısın evlat ne diyeyim ki? Sana birazdan konum atıcam. Oraya gelmen lazım."

"Ben haklı falan olmak istiyorum. Bir şey demenide istemiyorum. Bahar'ımı istiyorum ve sen onu getiremiyeceksin."

"Tamam ama-"

"Geliceğim yeri söyle baba!"

BÖYLE OLMAMALIYDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin