part 2

91 7 0
                                    

masih dalam situasi tadi.

dah masuk tengahri da.abg masih lagi dengar lagu-lagu yang noona jarang dengar.dah la mainkan lagu tu macam org pekak. satu rumah boleh dengar. kalau ada dua,dua rumah pun boleh  dengar.

noona tegur la abg supaya perlahankan sikit volume speaker tu.dia buat dono je. apa lagi noona cabut suis utama and ttba abg gelabah sebab masa tu dia x sedar yang tu keja noona. hehehe.. jahat x.. ??

noona terus lari lepas tu.noona duduk sebelah abah. then abg datang bgtau yang suis utama tingkat ats x berfungsi. abah yang tak sempat nak sporting terus bagitahu yang tu kerja noona. apa lagi abg. geram jugak dia. yelah.. feeling terganggu. hehe.. tapi x boleh jugak dia nak bantai. ni adik kesayangan dia. hehe..

dia terus naik ats and on balik suis tu. masa nak mainkan balik lagu tu abah bagitahu yang noona nak guna tv atas. dia mengalah la? then my turn to concer the tv. hahaha.. noona bukan buat apa pun . noona mainkan lagu melayu ala siti norhaliza. then ambik microphone. apa lagi.. memekek la jawabnya. abah x kisah sangat . eheheh..

2jam kepenatan. hati tergerak nak mainkan lagu yang abg main.then apa lagi. mainkan je lah. duduk sebelah tingkap sambil dengar lagu. muzik memang ngam dengan situasi masa. lagu dia lembut je plus masa tu.angin bertiup sepoi2 bahasa.. memang sampai sekarang ingat.

~~niga sarange opsie nankeneun piryoso

nomanuen charteryo anigerul peroso. non sanrange anil kora nun suko obsi naruel piryo woso.~~~

kira macam tu la chorus dia. ada jugak lagu lain yang noona dengar. semuanya lagu drama.

seminggu selepas itu~~~~~~~

student darjah 6 direhatkan awal. so maknanya kami dah cuti . then noona plan la apa nak buat masa cuti. dalam list tu ada la.jugak noona tulis. melayan korea. siap ada dalam kurunngan "tengah mencuba". noona ada seorang cousin yang sebaya noona. kami memaang rapat dari.kecik sampai.la.sekarang..  dia la yang selalu teman noona. plan yang noona buat tadi adalah untuk isi masa cuti kami berdua..

hari-hari yang seterusnya.

kalau tengahri mesti kami.berdua akan guna tv kat tingkat atas. pagi2 kami berdua akan ke rumah kawan2 sebab nak pinjam cd yang best. kami saling bertukar cd masa cuti. memang best kalau di ingat balik.

adalah hari tu kazen noona jumpa cd full house. dia tegur la.

"cd apa ni?macam best je aku.tengok?"

"abg aku bagitahu itu drama korea. malas la nak tengok"

"alah.. cuba je laa.. ak tengok dia punya kulit cd pun macam best."

"kau ni. malas laa.. xda ada pun citer tu. dah la banyak cd.menyusahkan"

"memang la.. tadi kau cakap drama. mesti la citet dia berepisode. apalah kau."

"kau pinjam la kalau nak tengok. bawak balik rumah"

"rumah aku tak ada cd la. kan da rosak"

"lupa plak aku. esok la kau tengok."

"ok"

noona memang malas nak.bertekak dengan dia.memang ada je benda yang nooona salah.asyik dia je yang menang.

masa tu noona tengok la kulit cd tu. nama pelakon dia Bi Rain . heroin Song Hye Kyon . nama pun pelik. curious  jugak la. ada la niat nak tengok esok .

kpop level: in process. loading. . .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 07, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Do You Love Kpop(our open diary) fans heartWhere stories live. Discover now