hai korang. kita nie dulu sama je kan. bukan tahu pun yang kpop ni apa. ada jugak yang tak tahu ada negera korea. dulu yang kita tahu cina,org putih,hindi. hindi tu bahasa yang paling asing bagi kita tapi tetap famous. tak mungkin tak ada yang tahu citer mohhabatein. kan?? hehe.. sama la dengan noona. dulu noona memang jakun. hehe.. sampai fikir dorang ni alien . tapi masa tu noona kecik lagi. 12 tahun kot. a'ah.. betul la tu sebab masa tu darjah 6..
sebelum minat kpop. noona minat org putih.banyak lagu english yang noona suka. sekolah rendah dah pandai speaking. sampaikan dapat tittle kamus bergerak . suka sangat. cikgu pun selalu kata yang noona satu hari nanti boleh jadi jurubahasa.
apa dan siapa yang buat noona jadi minat kpop.?? semuanya disebabkan oleh my brother!! dia la supplier kami kat rumah. kalau nak update somethin. datang je jumpa dia. semua tentang muzik @drama ada dengan dia. tapi sekarang susah sikit. org tu dah kahwin. xda masa nak cari untuk noona. lagipun noona skrg dah ambil alih tugas dia. skrg noona supplier untuk my family and friend. itu pun bergantung jugak la. kalau benda tu kita sama minat untuk dia la dapat. kalau xda dalam list sorry to say la. hehe..
masa tu noona lepas upsr. sementara tunggu result keluar. noona memang xtahu nak buat apa. pergi sekolah tak sampai 4jam dah balik. xtvt lepas exam tak banyak sangat. so my abg la ambik peranan.
noona balik dari sekolah dengan muka yang penat giler. sampai rumah noona terus rilex kerusi and my abg datang
duduk depan noona.
"apesal muka penat sangat?"
"dah org balik dari skolah. tadi ada sukaneka. bosan la pergi sekolah. bukan buat apa pun . "
"org lain tak nampak bosan pun."
"tu org lain. ni adik abg ni. cepat bosan"
masa tu terdengar lagu yang tak pernah noona dengar.
"lagu apa yang abg main tu?"
"korea"
"pelik bhsa dorg. org ingat kan jepun"
"tu lagu untuk.cover drama full house"
"full.house?? apa pulak tu"
"yang tu drama.adik tengokla.mesti terikat punya."
"tak ada makna nya abgku.xminat la benda ni suma"
"eh. jangan jilat balik apa yang adik ludah"
"takkan punya"
masa tu noona dengar dan hayati je nyayian dia.title lagu tu why-ost full house . noona x ingat nama penyanyi dia.
kpop level:0.01% sebab minat la dengar lagu dia. noona memang berdarah muzik sebab mak ayah abg kakak suma pandai nyanyi. jadi noona xnak kalah. tuhan bagi noona kelebihan ini. bersyukur sangat. bukan nak perasaan ye. hehe. setakat ni ada yang sama ker ?
YOU ARE READING
Do You Love Kpop(our open diary) fans heart
Storie breviwhat scale your are ? lower fans?middle?or addict?? lets measure it !!! and share with me :noonayeppo37