"Kolay Gelsin" 1. Bölüm

1.1K 40 35
                                    

Okuldan bıkkınlıkla çıkmış eve doğru yürüyordum. Jungkook hastaydı ve bugün okula gelmemişti bundan sebep benim canım efsane sıkılmıştı.

"Sen ve ben gibisi yok.." kısık bir sesle en sevdiğim şarkıyı mırıldanıyordum. Apartmanın önüne geldiğimde heyecanlanmaya başlamıştım.

Kapıya gelip heyecanla çalmaya başladım "Jungkook ben geldim sevgilim!".

Kapının başında 1 dakika kadar durdum ve en sonunda her zaman ayakkabılıkta gizli bir yerde duran yedek anahtarımı aldım.

İçeri girdiğimde duyduğum inleme sesleri ile olduğum yerde kaldım.

"J-Jungkook?" kısık sesli fısıltım ile yatak odasının kapısında durdum. İçeri girme cesaretini toplamaya çalıştıkça inlemeler dahada artıyordu.

En sonunda odaya girdim ve Jungkook'un bir kızın üstünde azını yırtmak istercesine öptüğünü gördüm. Odaya girdiğimde ikiside doğrulmuş bana bakıyorlardı.

Güldüm.

"Kolay gelsin." Jungkook kızın üstünden kalkıp yanıma geldi ve elimi tutmaya çalıştı.

"Tae-"

"Efendim Jungkook?" Göz yaşlarım özgürlüğe kavuşmuş, yüzümde buruk bir gülümseme vardı "Evden gitmemi mi istiyorsun?"

"Hayır." yüzüme boş bir şekilde bakarken nasıl bu kadar ruhsuz olabiliyordu bilmiyorum.

"Lütfen dur ve dinle beni Tae-"

Sözünü bitirmesini beklemeden hızla odadan çıktım ve ne yaptığımı bilmeden kendimi sokağa attım arkamdan hiçbir ses duymadığımdan pek umrunda olduğunu düşünmüyordum.

Deli gibi ağlayıp koşuyordum, nereye gittiğimi bilmeden. Hava kararmak üzereydi ve ben en sonunda Jungkook ile hep geldiğimiz sahilin kenarında bir banka oturdum.

Beni bir kızla aldatmıştı. Biz.. Biz 13 yaşımızdan bu yana hep beraberdik ve biz cidden çok yakın arkadaş aynı zamanda sevgiliydik. Kesinlikle Jungkook yatakta bastığım Jungkook olamazdı. O böyle bir şey yapamazdı Taehyung'una.

Tükenmiş göz yaşlarımla artık ağlayamıyordum bile sadece hıçkırıklarım vardı.

Bu sahilde o kadar güzel anılarımız varken bugün böyle bir sebepten dolayı buraya geldiğimi hatırlayınca dahada ağlamaya başlıyordum.

Biz birbirimize düşmüş iki güzel çifttik. Her zaman birlikte olmuştuk. Bu yaşımıza kadar asla ayrılmamıştık. Şimdi ne oldu?

Düşüncelerimden sıyrılamazken yanıma oturan bedenle irkildim. Kafamı ondan tarafa çevirdiğimde bembeyaz yüzü ve küçük burnu ile her Ne kadar tatlı dursada surat ifadesine karşın korkmadım değil.

Bu çok uzun bir anlatım oldu neyse.

Bir süre daha ona baktım ve yüzünü inceledim. Sonunda konuşan o oldu.

"Adım Yoongi."

"T-Taehyung." dedim kısık sesimle.

"Neden yanında sevgilin yok?" bana bakınca şaşkınlıkla ağzımı açtım "Buraya onsuz gelmezsin."

"N-Ne?" hala birbirimize bakarken konuştum "Yani şey, sen nereden biliyorsun?"

Hafif bir gülümseme bıraktı "Ben buralarda takılıyorum genellikle. Sizi hep görüyorum, cidden yakışıyorsunuz ama bugün aranız iyi değil sanırım hm?"

Sessiz kaldım ve bakışlarımı denize doğru verdim. O'da benim gibi yaptı ve aramızda uzun bir sessizlik oldu.

"Ben gidiyorum kendine iyi bak. Eğer buraya gelirsen görüşebiliriz iyi geceler."

Sahiden iyimi geceler be aga dememek için kendimi zorlarken çoktan uzaklaştığını fark ettim.

Neden bu kadar salağım?

×

"Taehyung!" hala bankta otururken sarhoş olduğunu anladığım Jungkook'un sesi ile arkama döndüm
"Bebeğim."

Yanıma oturmuş ve ağlamaya başlamıştı. Biliyorum, o kolay kolay sarhoş olmaz ve şuan aşırı sarhoş rolü yapıyor. O asla tam anlamıyla sarhoş olmaz, ne yaptığını iyi bilir. "Güzelim özür dilerim isteyerek yapmadım."

Ağlaması artarken bende ağlamaya başladım. "Taehyung ben senden başka birini asla sevemem bebeğim lütfen bana inan." sözlerinden sonra belime dolanmış kafasını boynuma saklamıştı.

Kendimi sıktım ama.. Ama yapamadım ona karşı koyamadım ve ellerimi beline sarıp ağlamaya başladım.

"Senden nefret ediyorum Jungkook."
Dahada sıkı sarıldım, dahada.
Ama yapamadım onu orada bırakıp gidemedim.

-End

Selam.

Ficlerde okuduğum uke Tae'yi hep istediğim gibi bir ukeye sokucam.
Merak etmeyin bu bölüm affetti ama sonraki bölümlerde...
Neyse daha fazla uzatmadan ve spoiler vermeden görüşürüz.

Umarım beni ve hikayemi seversiniz<3

Taekook'lu günler

Revenge | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin