Lütfen satır arası yorum yapın🐰
ღ
"Hyung saatin kaç olduğundan haberin var mı?" saate baktığımda sabahın 6'sıydı ve Yoongi Hyung beni Jungkook'un cover yaptığı müzik sesiyle, mükemmel uykumdan uyandırmıştı. Evet, alarm sesim Jungkook'un amatörce seslendirilmiş bir Justin Bieber şarkısı.
"Kes sesini küçük şey. Bugün ilk işlemlere başlıyoruz." dediği şey ile göremesede kaşlarım hafifçe havaya kalkmıştı.
"Ne?"
"Of sen çok konuşuyon. Kalk kahvaltı hazırla geliyorum." yüzümü buruşturmuş ve telefonu bir şey demeden kapatmıştım.
Hızlıca bir kahvaltı hazırladıktan sonra Hyungun gelmesini bekledim...
~
"Hyung boğulacaksın." Yoongi'nin hayvan gibi tıkınmasına daha fazla dayanamayarak konuştuğumda, sadece sinir bozucu bakışlarını atıp geri çevirdi.
"Ciddiyim Hyung, lütfen yava-" kapının çalınma sesi ile lafımı yarıda bırakıp masadan kalktım ve girişe doğru yürümeye başladım.
Kapıyı açtığımda gördüğüm kişiye anlamaz bakışlarımı gönderirken sesi ile transtan çıkıp ona odaklandım "Hey Tae beni içeri almayacak mısın güzelim?"
Jungkook'un hiçte samimi olmayan gülüşü ile yüzümü buruşturdum.
Cevap vermek için ağzımı açmışken içeriden Yoongi Hyung'un yüksek sesle bağırışını duyduğumda lafımı geri yuttum."Defol burdan küçük pire!"
Pireler zaten küçük olmaz mı Hyung? Neyse.
"Bu kim Tae?" Jungkook'un sinirli çıktığını anladığım sesi ile irkildim ve konuşmaya başladım "Duydun Jungkook git burdan. Senden nefret ediyorum tamam mı? Nefret."
Yüzüme son kez bakıyormuş gibi, her yerini ezberlemek istiyormuş gibi bakmıştı. Yaklaşmaya başladığında yapacağı şeyi anladım ama geri çekilmedim, çekilemedim.
Bu sefer bir hareketlilik yoktu. Sadece dudakları dudaklarımı örtüyor, başka kimse dokunmasın diye mühürlüyor gibiydi.
Hafifçe ayrıldığında yüzündeki masum gülüş ile yutkunmuştum.Dudaklarımdan ayrıldığı gibi ilk saniye özledim hemen. İşte o zaman fark ettim, fazlasıyla özleyecektim.
"Görüşürüz Güzelim."
ღ
Bölüm sonuuuğ
Nasıldı?
Bir sonraki bölüm de zaman ileri sarılıcak -Belli değil bilmiyorum würoğelrie- umarım yazmayı başarırım.
Bu şuan ki Tae bir sonraki bölüm yeni Tae'yi de Atıcam
Neyse görüşürüzTaekook'lu günler🐰🐯
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Revenge | Taekook
Fanfiction°Taehyung yaşadıklarını Jungkook'un yanına bırakamazdı° Seme: Jungkook(mu¿) :)