İntikamını Alacağım|2. Bölüm

560 31 11
                                    

Yaklaşık 1 Ay Sonra
-
Bıkmıştım.

Hergün farklı birilerine dokunup, aynı ellerle bana dokunmasından bıkmıştım. Bu gözümün önünde kaçıncı başka birini öpüşü bilmiyorum ama, artık gururumu daha fazla kıramazdım.

"Yeter." sınıfta gözümün önünde yiğiştiği Jimin ile bakışları beni bulunca devam ettim "Benimle geliyorsun, Jungkook" kalın sesim dahada kalınlaşmış, benim bile korkmama sebep olmuştu.

"Niye?"

Elimi sertçe sıraya vurmuş ve ona doğru eğilmiştim. Gözlerimi kavrerengilerine dikmiş bir biçimde konuşuyordum "Yaptıklarının tek tek intikamını alacağım Jeon Jungkook."

O an ilk defa gözlerinin titrediğine şahit oldum.

~

Ne yapacağımı bilmiyordum ama kesinlikle ondan intikamımı alacaktım.

Yeniden sahile gelmiş sadece izliyordum. Olan şeyleri kafamda toparlayamamış, düşünmekten yorulmuş ve kendimi sadece denizi izlemeye vermiştim.

Belki beni içine almayı kabul eder, en derinliklere gömer diye izliyordum. Hafif dalgası melodi gibi gelirken, o dalgaların içinde boğulmak istedim.

Şuan yaşadıklarımdan daha güzel hissettirebilirdi belki de.
(Mood)

"Ah, Taehyung." düşüncelerimden sıyrılmamı sağlayan tanıdık sese baktım. Yoongi.

"Yine yalnızsın." söylediği şeyle buruk bir şekilde gülümsedim ve ne ara tuttuğumu bilmediğim nefesimi sesli bir şekilde dışarı verdim.

"Hayır, yalnız değilim..." gözlerimi gözlerine kenetledim ve yüzümdeki buruk gülümsemeyi bozmadan devam ettim "Sen yok musun yanımda?"

O'da gülümseyince elleri sırtıma çıktı ve patpatladı.

"Ah, çok güzel intikam yolları geliştirdim, denesek mi?"

Gözlerim daha çok açılırken ne dediğini anlamaya çalışıyordum.

"Diyorum ki sana yardım edebilirim."

×××

Görüşürüz

Revenge | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin