" Gembira jumpa awak ! " dia senyum. i was just staring at him, don't know how to respond actually.
" Hm ? " aku kembali ke realiti
" Oh hahaha ya hai ! nama saya Y-yong Jung Yeon " suaraku tertiba ja serak , what ? ugh great. Dia ketawa kecil lalu melihat Jennie.
" And your name is .. ? " soal Jungkook kepadanya.
" Jennie , saya Jennie "
" Ahh , gembira jumpa awak " Jennie hanya tersenyum sebagai balasan.
" Um , will everyone abaikan suara Jungyeon yang serak ? Maksudku , benda tu lucu hahahahaha " Oh yeah Great Jung Hoseok -_-
Name : Jung Hoseok / Jhope
- Highschooler
- A part of Namjoon's ' gang '
- The sweetest person on the planet
- Dancer
- Secretly in love with Jennie
- Nickname : Hobi" Suaranya serak ? saya tak perasan " soal Jungkook pula , memang sengaja nak kenakan aku ke siaa ? dia tak perasan ? pekak ke mamat ni .
" Apaa ? Macam mana kau boleh tak notice bruh " soal Jhope balik , merahku sudah mula memerah , taeguna mereka .
" Tak tau , saya memang tak notice hehe " dia nampak aku lalu tersenyum.
Aku terus memalingkan muka , bukan apa , tapi aku malu. Malu bila orang yang kau pernah suka nampak kau macam tu.
KRINGGG !
" Dah jum masuk. " ujar Namjoon , semua mengangguk lalu berdiri dari tempat duduk masing-masing.
" Jungkook? nak hyung temankan ? " soal Jin , caringnya huhuhu
" No need hyung , Jungkook ikut dorang ni ja " balas Jungkook lalu menunjuk ke arahku (?)
Tolong Jungkook, jangan buat aku gila.
****
" Em , kita nak pergi mana sekarang ? " soal Jennie.
" Um , aku kena denda hari ni , ingat tak ? "
YOU ARE READING
[ 𝐇 ] 𝒲𝒽𝓎 𝐻𝒾𝓂? -• 𝙅𝙅𝙆
Fanfiction" Please love me back " - Jeon Jungkook. credit by : Jimin's darling start ; 03 october 2018 end ; meh-