2

416 8 0
                                    

Jack: tulkaa juttelee mul on tylsää
corbyn: missä sä oot
jack: kotona ..
daniel: miks
jack: miks ei
jonah: meiän pitäs olla studios niiku kolme minuutti pääst
jack: miksei mul kerrottu
zach: MÄ KERROIN SEN SULLE NELJÄ KERTAA
jack: no mä tuun corb mis su auto avaimet o
corbyn: no siinä missä aina ennenkin
jack: kiitti koitan olla kolaroimat sitä
corbyn: JACK SE ON KALLIS AUTO
jack: joojoo
corbyn: katokki et se auto on ehjä ku tuut
sinä: kivaa studioo:)
zach: :)
jack: miks just ku mun pitää men ni cami tulee juttelee
corbyn: JACK ÄLÄ TEKSTAA KU AJAT MUA AUTOA
jack: välitäks oikeesti mielummi autostas ku musta
corbyn: JACK
jack: okeiokei

sinä: ootteko viel studiol
Jonah: joo yleens menee koko päivä mut NYT SAA RUOKAA
zach: päivän kohokohta
sinä: no onnea
jack: mieti en ees ollu ku pari minaa myöhäs
sinä: oon ylpee sust
corbyn: mäkin ja siitä ettei mun autossa ollu naarmuakaa
corbin: mut olit pierassu sinne
jack: EIOOTOTTA
Sinä: no hyi helvettu jack
zach: se olin mä
corbyn: ...
sinä: no hyi helvetti zach

laskin puhelimeni kädestäni ja nousin istumaan sängylläni. Menisin tänään bileisiin. Paras ystäväni Charlotte oli suostutellut minut tähän. En käy kovin usein bileissä, ehkä muutaman kerran olen käynyt. Olen kuitenkin alaikäinen. Olen juonut vähän, minulla ei ole siitä kovin hyviä kokemuksia. Isäni oli alkoholisti, ja sain tarpeekseni kaikesta alkoholista hänen kanssaan asuessani. Hän kuoli muutama vuosi sitten, eikä minulle jäänyt hänestä millään tavoilla hyvät muistot. Hän hakkasi äitiäni, ja aiheutti koko perheelle melko pahat traumat. Sen takia äitini on erittäin tarkka kaikkien poikien suhteen, ketä luonani käy.

Kävelen vaatekaapilleni, ja avaan sen ovet. Valitsen vaatteitani samalla jutellen facetimea Charlotten kanssa. En osaisi ikinä valita vaatteitani minnekkään ilman häntä.

-Laita jotkut kivat housut ja joku tiukka paita, hän sanoo.

-Noku en tie onks mul mitää kivaa. Onks siel kylmä? Kysyn, kuin en tietäisi, että koulu loppui kaksi päivää sitten, eli on kesäloma.

-Öö, Cami nyt on kesäkuu siel ei oo kylmä! Ja jos sul ei oo mitää kivoi housui ja paitaa ni laita joku mekko, hän neuvoo taas.

-Okei mut hei mun pitää saada mun kännykkä laturii soita mul enneku tuut, ilmoitan ennen kuin lopetan puhelun.

Vien puhelimeni laturiin sängylleni ja kaivan henkareiden välistä yhden, jossa roikkuu musta tiukka mekko. En käytä sitä usein, se ei ole kovin mukava. Huokaisen ja vaihdan sen päälle. Kaivan toisenkin henkarin, jossa roikkuu oranssinruskea crop-farkkutakki. Heitän sen sängylleni.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
baby i love youWhere stories live. Discover now