☆✿ PROLOGUE ✿☆

1.4K 85 23
                                    

"Arghh penatnye harini . Aku nak tidur la , penat sangat . rasa macam nak mati" kata Yoongi sambil melangkah pergi ke biliknya.

"Ha elok la Tu , Hyung ni tak habis-habis tidur patutla gemuk" Jimin membuka baju sejuk yang dipakainya.

"Kau Yang gemuk tak sedar diri.Kau ni cakap dengan Aku ke cakap dengan cermin ha?" balas Yoongi Dalam nada marah. orang tengah penat si jeman ni boleh pulak bergurau.

"Eh Yoongi Hyung jangan la marah.Jimin main-main je.Hehe"kata Jimin sambil tersengeh sengeh.

"Ish kau ni nasib baik comel kalau tak dah lame aku...Dah la Aku nak tidur dulu,nanti kalau Jin Hyung dah siap masak bagi la tau eh,Aku lapar ni..Annyeong" Yoongi terus pergi ke Dalam bilik untuk tidur.

"Aik bile mase pulak Hyung kata Hyung nak masak?" Kata Jin dengan nada hairan.

"Ala Jin hyung,Hyung masakla Jungkook dah laparni" Kata Jungkook sambil memegang perutnya itu. pegang perut ke pegang abs 🤡

"Ye la Ye la Hyung masak..tapi korang semua mesti pergi jauh jauh jangan kacau Hyung masak ok , sibuk je korang"Kata Jin lalu pergi kedapur

Sementara menunggu Jin selesai memasak Jungkook pun masuk ke dalam bilik untuk berehat.Di Dalam bilik maknae line Dan Hyung line terdapat empat buah katil.Salah satu daripada katil di Dalam bilik maknae line kelihatan usang..

"Eh ade katil lebih.Baik Aku try baring kat katil ni.Katil Aku Tu nak tidur nanti baru Aku baring kat situ.Wahh selesanya,empuk pulak Tu tilam ni"Kata Jungkook sendirian.Sedang syok bermain telefonnya,tiba-tiba...

AYAYAYAY I'm a little butterfly..AYAYAYAY I'm a little butterfly

"Oh mak Kau terbang ke langit" Jungkook melatah . Tanpa dia sedari dia telah membaling telefonnya ke bawah semasa dia sedang melatah.

"Eh mane pulak handphone Aku ni.Menyesal je Aku letak ringtone lagu AYAYAYAY Tu"kata Jungkook sendirian sambil mencari-cari telefonnya.Sedang Jungkook mencari-cari telefonnya die telah mencapai sesuatu bende Yang lain.

"Ha dapat pun kat bawah katil rupenye kau,eh ape bende ni"Jungkook mengambil telefonnya lalu mengambil bende asing Yang berada di bawah katil itu.Benda itu berbentuk papan Yang mempunyai tulisan Dan juga mempunyai satu bentuk segi tiga."Macam pernah tengok tapi di mana Ye?..hmm.Eh ni papan Ouija kan"Kata Jungkook

Jungkook cepat-cepat menyembunyikan papan Ouija itu di Dalam begnya lalu sambung bermain telefonnya.

TBC

Ouija [BTS FanFic]Where stories live. Discover now