☆ SEMBILAN ☆

413 49 89
                                    

Pada malam itu..

" Namjoon mana Hoseok ni..hyung risau la.Kalau la ape ape Yang buruk jadi kat Dia"Seokjin berjalan kehulu kehilir

"hyung ni tak payah la pikir bukan bukan"

"Sejak Dia hilang terus tak nampak kelibat Dia"kata Yoongi

"Tae Harap Hoseok hyung ok..Tapi Tae rasa tak sedap hati la"

"Meh sini kook rase hati hyung..HAHAHAHAHA"

KRIK KRIK KRIK KRIK

"K joke"kata Jungkook apabila menyedari lawaknya tidak menjadi

"Eh budak ni main main pulak dia Ingat lawak la.Tae rase tak sedap hati pasal Hoseok hyung"

"ape kata Kita mesej Hoseok sebab Dia bawak phone Kan Tadi?"cadang Seokjin

"Haah la.. kejap"

To Horseok kuda

Hoseok-ah where are you? Semua kat sini rindu kau..Kau kat mana?Jangan la hilang macam ni Kitorang risau tau.

"Done"Namjoon menyimpan telefonmya semula

"Dah la aku naik tidur dulu , bye"Yoongi berlalu pergi ke bilik


"Dah la jom masuk tidur"kata Jimin sambil menarik tangan Taehyung.

"Sakit la Oi Yang kau Tarik Aku ni pasal,Takde tangan ke ha?"Taehyung menarik tangannya semula.

"Tak pe la Jimin masuk dulu Semua..k bye"Kata Jimin sambil kakinya terus mendaki tangga lalu masuk ke Bilik.

"Dah la jom la Kita sleep"kata Namjoon.

"Hmm okay" kata Seokjin lalu terus masuk ke biliknya.

********************************

"Huarghhh..ngantuknya.Haus la pulak"Kata Jungkook lalu terus pergi ke bawah.

Jungkook membuka peti ais lalu mengambil segelas air . Selepas selesai minum dia menutup kembali peti ais itu Dan terus berlalu ke ruang tamu.

"Ishh ngantu tapi tak boleh tidur la Pulak..hmmm takpe la baik aku tengok TV" omelnya sendirian.

Jungkook pergi ke arah TV lalu mengambil alat kawalannya.Jungkook menekan punat berwarna merah Yang bertulis "on" "of".

Dia kemudiannya menekan butang merah itu Dan TV itu terbuka.Maklumlah selama mereka bercuti mereka tak pernah menonton TV asyik layan phone je.

Jungkook Cuba mencari channel TV Yang menarik tapi gagal kerana TV Yang dibukanya tadi bertulis "no signal".

"Arghh waktu Aku tengah bosan la TV takde signal la itu la ini la" kata Jungkook sambil membaling alat kawalan jauh itu.

Suasana sunyi seketika Dan Tiba-tiba..

Dia terdengar bunyi air menitis..

Klik klik klik *bunyi air *

Dengan Tiba-tiba bulu romanya meremang.."A-ape benda t-tu?"kata Jungkook Di dalam hatinya.

Jungkook tidak mahu memandang ke belakang tetapi gerak hatinya memaksanya untuk menoleh.

Dengan perlahan-lahan dia menoleh Dan..

Dia melihat kelibat seperti puntianak keluar Dari TV itu.

Ouija [BTS FanFic]Where stories live. Discover now