Hilmi!

37 3 4
                                    

Medyayi izlemeden gecmeyin...

●●●

Gece

Artık çok sinirlenmiştim. Birisi kapıyı kirar!Birisi duvarı! Bir hışım kalktım ve odayi bastım.

"BENI!ASLA!UYANDIRMAYIN!"

Ilkim sinirli yuzume bakip gulumsedi.

"Peki efendim siz nasıl isterseniz"

Bu kadar alaycı konuşması cok sinirime gitti ve ikimiz saç baş birbirimize girdik. Alara bizi ayırdı.

"Küçük cocuklar gibi birdaha kavga ederseniz sizi ayırmam!"

Oysaki sadece ellerimizi birbirine çarpıştırmıştık. İlkim ile üzgün bir ifade takındık. Halley'in kaldığı odadan gelen cam sesinden sonra ışınlanma gücünü keşfettik .

"Noluyo Lan!"

Benim bağırmama dünyadan haberi olmayan halley uyandı. Hepimiz yerdeki tasa bakiyoduk. Kafami pencereden çıkarttım ki kafama bir taş yedim. Sonra kafa 300 500 oldu.

Gölge

Sinirle kalkip giden Gece'ye baktim. Sonra pic smile attim kendi kendime.
Komidinimin önünde diz çöktüm.

"Benimle evlenirmisin yakisikli?"

Evet sacmaladim. Sonra çekmeceyi acip içinden krizde oldugum günler icin sakladığım siyah kutuyu cikardim. Içinde yarışı yenmiş nutella ve yaninda birkaç tane daha. Jelibon,şeker,çikolata. Onlari çıkarttım ve yatağa serdim. Içindeki annemden çöktüğüm kasigi aldim ve nutellami yemeye basladim.

Aşağıdan gelen gurultu ile nutellama bir öpücük atip yatagima koydum. Çikolatalı agzim ile asagi indim.Halleyin odasina daldığımda yerde bir adet Gece ve mal mal siritiyodu.

"Atana atana atana merkez putliyo herkesss"

Tek kaşımı kaldirip kafasina pansuman yapan Ilkim'e baktim.

"Kafasina taş yedide"

Gece tekrar mırıldandı.

"Oo Ikliim bana daşş dedii"

Iklimmi? Sorgulamiycam. Tasi elime alıp asagi bagirdim

"Lan Hilmi! Hadi anladim top attın! Taş ne Taş!"

Hilmi bana elindeki sapanı gosterdi.

"Atıcak başka yermi yok!"

Bi hisimla kafami geri cektim. Kizlar odalara gidince sarhoş gibi gözüken Gece'yi merdivenlerden cikarken kafasina vura vura surukledim. Her bir basamak kafasina gelince listedeki şarkı değişmiş gibi şarkı soyluyodu. Sonunda onu kendi yatağına firlattim.

Bir kac A normal saat sonra

Gece uyanmisti ve kafasini tutup mizmizlaniyodu. Sonra ikimizinde telefonuna mesaj geldi ve direk mesajı okudum.

Yaz'dan bir mesaj.

-Hadi hazirlanin gecelere akicaz! (Gece ve Gölge azicik suslenin! Hele sen gölge azicik beyaz giy!)

Ikimizde birbirimize pic smile attık ve giyindik.

Mahşerin 6 ToynaklısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin