Şu an evin içinde büyük bir telaş var. Herkes bavullarını eve sokmaya çalışıyordu. Tabii biz hariç. Gölge ile oturmuş,telaş içindeki arkadaşlarımızı izliyorduk.
"Kanka diyorum ki biz neden bunlarla aynı eve çıkma kararı aldık?"
Gölgeye bakıp göz devirdim. Alara koşmayı bırakıp merdivende oturan bedenlerimize baktı. Ellerini beline koyup kaşlarını çattı. Kaçın!Anne bağırığı geliyo!
"Biz koşuştururken siz 2 tembel teneke neden hala oturuyosunuz!
Bir bana bir gölgeye bakıyordu. Sonra ben mesajı aldigimi belli ederek ayaklandım ve flash hızıyla odama kaçtım. Evet arkadaşımı cadı kazanına atıp kaçmıştım. E kankalarda böyle yapmazmıydı?
***
Geceye kadar süren çalışmamdan sonra 3. Dünya savaşından çıkmış gibi odadan çıktım. Bu sefer sakinleyen ev halkı bana bakmaya başladı. Halley bir anda anırmaya başladı."Kanka bu halin ne. Mubarek 3. Dünya savaşından çıkmışsın"
Herkes minik bir kahkaha attı. Onlara göz devirdim. Şu aralar fazla göz deviriyorum. Yakında gözüm çıkacak. Odama yöneldim ve boyumu aşan kısa kollu beyaz tişörtümün altina neredeyse zor görünen siyah şortumu giydim. Ayağımda ise tavşanlı patiklerim vardı. Saçımı da rasgele topuz yapip kızları odaya buyur ettim.
Şimdiden söliyim Gölge ile odamıza cok ışık girdiği için ve biz koyu sevdiğimiz icin oda koyu. Benim tarafım laciver beyaz gri ve siyahli iken Gölgenin tarafi simsiyahtı. Tabi bazı yerler beyazdı. Ha bide benim yargımdaki yer beyaz onun tarafındaki siyahtı. Birnevi bizim çizgimiz gibi bisey. Odaya giriş kapisi Gölgenin yatağının önündeydi. Yaltaklarımızın hemen yaninda yeşil arazi ustundeki okulumuza bakan bir manzaramız vardi. Hani bi duvarın tamamı cam olur ya. Gölge acik olan agzini kapattı ve bana bakmaya başladı.
"Yatak koysanda yaşardık"
1 HAFTA SONRA
Tahmin ettiğim gibi Gölge ve diğer kızlarda odalarını süsledi. Oda konusuna gelince. Halley önce Alara ile aynı odada olduğunu öğrenince isyan etti. Ama onu sakinlestirdim. İlkim ve Yaz ise...Onlar pek birşey demedi. Demek isterdim fakat Yaz Ilkimin ne kadar manyak yattığını bildiği için istemedi. Bu sefer hepberaber onu ikna ettik. Şu an sabah. Gölgenin nasıl yattığını bir görseniz...yaşıyormu acaba?Diye tereddüt edersiniz.Aman neyse ben uyumak istiyorum. Eğer beni kaldıran olursa onunla ancak ölünce görüşebiliriz.
***
Miraba ben İlkim. Arada sırada ben giricem. Yani bianda konuşan değişirse ve manyak manyak konuşursa korkmayın. O benim.Yatakta bir sağa bir sola dönüyordum. Ama yine de tekrar uyuyamıyorum. Lanet olsun Necmi! Ne yani çalar saatime isim takamazmıyım? En sonunda Necmi'yi elime alıp duvara firlattim. Sonra Yaz şok olmuş bir şekilde yataktan fırladı.
"Noluyor yaw"
"Hiiç Necmiciğimi duvara fırlattım"
"Kızım o saate verdiğin parayla ben neler neler alırdım. Nasıl yere atarsın onu"
"Aman bee"dedim. Saati almaya gidecektim ki uyku sersemliğiyle yataktan düştüm. Yaz bana kahkalarla gülüyordu. Bir anda kapı açıldı ve iceri Alara girdi.
"Noluyo lan bu..."Sonra yerdeki beni farketti ve Yaz ile beraber gülmeye başladılar. Gözlerimi devirdim ve popomu ovuşturdum. Yatağımın üzerindeki ayıcık Recep'i aldım. Ona sarilarak,yavru köpek bakışı attim.
"Kimse bizi takmıyor Ricep'imm"dedim.
♧♤¤¤¤♤♧
Havalar guzelmi? Ay ne havası. Umarım beğenmişsinizdir. Bu arada bu kitaptaki 5 kiz benim kankim. Gerçek degil bu olay. Veeee mesela ilkim olayı anlatacağı zaman gerçekteki arkadaşımın yazısı oluyo o. Değişik bişey iste. Bide her 3 bölümden sonra kisa Halley ve Maceralrı Adında bir yer yazicam. O da arkadaşımın fikri. Çok sıktım sizi. Seviliyoresiniz😍😍