4ჰარი სტაილსი

1.3K 115 34
                                    

ჰარი სტაილსი

და აი, ისევ მეორდება ტელეფონის გამაღიზიანებელი ზარის ხმა. მალე მოთმინების ფიალა გაივსება და ეს ნივთი  კედელს შეხვდება.
ტელეფონის ეკრანს სახელი აციმციმებს <<კატერინა>> თუმცა ჰაროლდი არ აპირებს ზარის მიღებას, პირიქით ტელეფონს
რაც შეიძლება უფრო შორს იშორებს სადღაც დებს.

მთელი ირვინგის ქალაქი ღამეში გადაეშვა, თუმცა მისტერ სტაილსი ჯერ კიდევ თავის კაბინეტში ზის.
საქმე იმაშია, რომ სტაილს არ შეუძლია თავისი ცხოვრების წარმოსახვა სამუშაოს გარეშე.
მარტო აქ შეუძლია თავისი თავის გაცნობიერება.

სწორედ ახლა რომ წახვიდე, რომელიმე ღამის კლუბში, მოძებნო გოგონა ღამის კომფორტისთვის და მიიღო უამრავი სიამოვნება, რომელიც მას აშკარად სჭირდებოდა.
თუმცა ეს უფრო დამგრუზველი იქნებოდა, სტაილს არ უნდოდა კიდევ ერთი ზარების პორცია მიეღო, ერთი ღამის შემდეგ.

როგორ <<უყვართ>> კაცებს ისეთი ქალები, რომლებსაც უნდათ მოგლიჯონ ასეთი მადიანი ნაჭერი. სტაილსი არასდროს შემოიფარგლებოდა სერიუზული ურთიერთობებით, თვითონაც კი არ უნდოდა. მას მოსწონს დროის კარგად გატარება, ხოლო მშვენიერი სქესის წარმომადგენლები უარზე არც კი არიან.

შესაძლოა ერთხელაც ვინმე შეუყვარდეს, მასზე დაქორწინდეს და შვილებიც ეყოლოთ, ამ ფიქრებით სტაილს გაეღიმა და ოდნავ გაეცინა, რადგან იცოდა, რომ არცერთ ქალს არ მისცემდა უფლებას, რომ მისი გული დაეპყრო.
დაღლილმა დივნის ზურგს დაენარცხა, სტაილსმა სკანირება ჩაუტარა თავის კაბინეტს. რამდენი საათია რაც აქ ზის? სახლში წასვლა არ უნდოდა, არც აქ გათენება, თუმცა სამსახური__ეს მისი მეორე სახლია.

მოულოდნელად მისი მზერა ნახატზე გადავიდა, რომელზეც ვარდებოდა არც ისე დიდი მთვარის შუქი. სტაილსი ადგილიდან ადგა და ზუსტად მისკენ წავიდა. ქალი, რომელიც ნახატისთვის პოზიორობს, სიუზანა ვალადონი, იმ დროისთვის რენუარის 'მოდელი' იყო. თუმცა, ჭორების თანახმად მათ რომანი ჰქონდათ.

Harry Styles: Liliana                         ქართულიWhere stories live. Discover now