TEHLİKELİ MAHALLE

52 5 1
                                    

Korku kaplamışken her bir yanı, gecelik ilişkilerle dolu hayatımı..

Sabahın ilk ışıklarıyla gözlerini açtı ,hava aydınlanıyor olması yanı sıra evin içini güzel bir güneş sarıyordu .

Böyle huzurlu günlerde genelde huzur kaplayamazdı içini gözlerini ovuşturarak açtı .

Gazel ,gözlerini ovuşturdu bir süre ama hâlâ uykusu vardı .
Yatağından yavaşça kalktı derince bir of çekti ve sıcak yatağına özlemle baktı .

Yatağının çarşafını düzelti ve pikesini yavaşça yatağının üzerine çekti ,yamuk yerleri düzelti .

Hemen banyoya gidip ellerini ,yüzünü yıkadı sonra diş macunuyla fırçasını aldı ,macunu fırçaya düzgün bir şekilde sıktı dişlerine götürüp yukarı aşağı yaptı .

İşi bitince okul formasını çıkardı .
Bu kıyafeti pek sevmezdi ama giyinirdi öyle zeki bir öğrenci de değildi ,lacivert okul pantolonununüzerine beyaz yakaları mavi olan okul lakosunu giyindi.

Tarağını komidinin üzerinden aldı ve boy aynasına geçip saçlarını taramaya başladı saçları uzun ve gürdü bu yüzden bakmadığı an karışıyordu .

Çantasını dün geceden hazırladığı için onu dert etmiyordu ,saçını taramayı bitirdiği gibi çantasını da sırtına alıp aşağı indi .

Ayakabılığa koyduğu beyaz ayakkabılarını aldı ve ayaklarına geçirdi ,kapıyı açıp çıktı .

Oturdukları ev dedesinindi ölünce babasına miras kaldı iki katlı güzel ferah bir evdi .

Gazel ,annesini kanserden kaybetmişti üç yıl önce o zamandan beri babasına bakıyordu, babasının ona bakması gerekirken o evladını ve kendini hiçe sayıp kumar oynuyordu . Bundan vazgeçmesi için Gazel ,bir çok yol deniyordu lâkin; başarılı olamıyordu .

Korkuyordu çünkü,evindeki bir çok özel eşyayı pahalı değerli eşyaları başı sıkıştıkça satıyor ve kumara yatırıyordu . Annesi öldükten bir kaç ay sonrada karısının bileziklerini satmıştı . Evide kaybetmekten korkuyordu ama kaybediceklerinden emindi . Babası düzelmek bilmiyordu .

Kulaklığını taktı ve okula doğru yürümeye başladı ev,okul arası yirmi, otuz dakikaydı bu yüzden yürüyerek gidiyordu .

Yol boyunca annesini, evi ve babasını düşündü durdu .

Okula vardığı gibi sınıfına girdi .
Sırasına oturdu ve şarkı dinlemeye devam etti kollarını başına rahat koyabilcek bir şekile aldı ve kafasını koyup şarkıya eşlik etti sesizce .

Birinin onu kollundan dürtüğünün farkındaydı ama kalkmaya pek niyeti yok gibiydi ,gözlerini istemsiz bir şekilde açtı ve kollarını gererek esnedi.

"Mert sen mi geldin ? "

Diye sordu ,kendine geldi hemen dahademinki halinden eser yoktu gözleri fal taşı gibi açıldı . Mert ,Gazel'e yaklaşıp sarıldı .

"Çok tatlısın "

"Cidden mi ?"

Diye sordu.

TEHLİKELİ MAHALLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin