TEHLİKELİ MAHALLE

7 0 0
                                    

Eve doğru gidiyordu Gazel .
Kucağında Kömür vardı ve aşağı atlamaya çalışıyordu gerçektende çok haylaz bir kediydi .
Yavaşça kafasını okşadı ,mayışdıkça uslanıyordu .

Gazel ,Merti beklemeden eve gitmişti bugün sekiz saat dersi vardı Mertinse on saati gazelin hemen eve gidip yemek yapması gerekiyordu bu yüzden beraber gidememişlerdi bugün.

Gazel yol boyunca kafasına babasını takıyordu oysa ki Mertle beraber gidiyor olsa yol boyunca yüzü güler iyişeyleri hissederdi.
Mert ona o kadar iyi geliyordu ki yanındayken herşeyi unutuyordu .

İnsanın karşısına böyleleri zor çıkıyor .

Yanlış insanlarla karşılaş karşılaş aşka olan inancın bitsin sonra yeni bir mucize işte o doğru kişi o dedirtiyor belkide yanlış insanlar olmalı ki doğru kişileri kaybetmeyelim ,akıllanalım.

Umarım doğrusunu bulursun !

Yorgunluk vardı üzerinde ama daha çok aklına taktıkları onu bitiriyor,yoruyordu .
Takma ,olur mu öyle şey nasıl takmaz insan acısına. Zaten yorgunluğumuzun en büyük nedeni takmak ,kafaya takmak .
Umursuz olamamak gerek ama başaramaz bir çok insan .
Senin de bu yüzden canın yanmıyor mu ?

Eve varınca kömürü yere koydu ve çantasından anahtarı çıkartmaya çalıştı ama tıklım tıklım dolu çantasında bir şeyi bulmak beş gününü alır gibi , iyice çantasına çökmüş bakıyordu en sonunda çantasını boşaltı kitaplar elinde diğer eliyle de bulunması imkansıza kaçmış anahtarı arıyordu .
Sonunda bulunca derin bir oh çekti ve eşyaları yerleştirmeye başladı . Kapı kulpunu tutu ve anahtarı yerleştirdiği gibi kendine çekmeye başladı  .

Kapı açıldığı zaman içeri girdi ve kapıyı kapatı çantasını koymak için yukarı çıktı ellerini yıkaması gerekiyordu kömür ellerini berbat etmişti .
Kömür ,kömür yoktu aşağıda bırakmıştı suyu kapatı ve koşarak aşağı indi . İçinden ' ben ne kadar salak bir kızım hadi cansız bir nesne olsa ses yok bişey yok unutabilir de canlı hayvan ahh be kızım ! Dedi .

Aşağı indiğinde kapıyı açtı .
Kömürü bıraktığı yere baktı lakin ortalıkta kömüre ait bir kıl bile yoktu .

Elini kafasına vurdu ,

"Hayırr"

Dedi .

Kömür ortalıkta yoktu kaybetmişti .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TEHLİKELİ MAHALLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin