Dziś zajmę się tematem wyboru maina w leauge of legends oraz dziwnymi pickami w Leauge of Legends. Po pierwsze musimy zastanowić się na jakiej linii gramy najlepiej oraz jaka linia sprawia nam największą frajdę. Jeśli podoba Ci się gra na suppie. To nie ma powodu dlaczego miałbyś nie mainować tej linii. Nie raz zapewne nie udaje ci się i inni mówią że nie powinieneś grać na tej linii,jednak jeśli taka sytuacja nie zdarza się często nie skreślaj tej linii. Warto spróbować wielu różnych postaci i lainów zanim wybierasz swoje ulubione miejsce. Próbując postaci pierwszy raz nie radzę grać nimi w kolejkach rankingowych, lecz na normalach. Przy wyborze maina pamiętaj aby tą postacią grało ci się przyjemnie. Postać na tyle powinna ci się podobać aby przez dłuższy nie nudziła ci się. Ulubioną postacią powinniście umieć sobie radzić w wielu sytuacjach. Gdy znajdziesz swojego maina i ogarniesz go bardzo dobrze kolejki rankingowe będą dla ciebie drobnostką. Mam nadzieję że dzięki mojemu artykułowi znajdziecie sobie maina i wbijecie range, która was w pełni usytysfakcjonuje. Napiszcie kogo mainujecie i jaka jest historia jego wyboru.
Teraz zajmę się tematem dziwnych picków w Leauge of Legends. Zapewne nie raz w grze riot games spotkaliście się z różnymi dziwnymi buildami, runami czy championami na różnych liniach. Soraka ad, czy hermendingera na adc. Wbrew pozorom to nie jest złe, coraz więcej ciekawych rozwiązań pokazuje jak różnorodna jest liga legend oraz jak wielka jest ludzka kreatywność. Sam nie raz próbowałem grać np. Nautilusem na jungli czy Tahm Kenchem na midzie. Jest to wspaniała zabawa i dobry sposób na wymyślanie własnych rozwiązań. Jednak trzeba uważać, ponieważ niektóre osoby mogą uznać was za trolli, dlatego najlepiej próbować nowych pomysłów grając z kolegami czy koleżankami. Koniecznie powiedzcie jakich ciekawych picków próbowaliście i jak dobrze wam poszło grając nimi. Chętnie spróbuję swoich umiejętności grając takimi postaciami. Leauge of Legends cały czas się rozwija, przybywają nowe postaci, nowe runy oraz jest mnóstwo reworków. Coraz to nowe tryby i mapy dodają mnóstwo nowych możliwości, a dzięki świetnemu dopracowaniu szczegółów liga przyciąga wciąż nowych graczy. Każdy z nas może oglądać profesjonalne rozgrywki, dzięki czemu uczymy się coraz to nowych zagrań. Podczas pisania tego artykułu rozgrywają się LCS-y do których dostali się także Polacy. To mój pierwszy artykuł więc proszę o porady jak pisać lepiej i jakie tematy chcecie. Bardzo dziękuję Ci za przeczytanie moje tekstu i CZĘŚĆ!