günlerden bir gün, chanwoo youtube kanalı açar ve ne videosu yüklesem diye düşünür.
"hanbin hyung ile oyun videosu mu çeksem? yok yok, hanbin'in ağladığını görmek istemiyorum hiç.
peki, vlog nasıl olur? 'şerefsiz ikon üyeleriyle bir günüm + sürpriz konuk' diyip mino'yu falan mı göstersem?"chanwoo öyle düşünürken, aniden kafasının üstünde bir ampül parladığını hisseder. "işte! milyonlarca izlenecek bir video konusu buldum!"
yg baba ile röportaj.
-röportaj zamanı, 15:00-
3, 2, 1. video başlasın!
"evet sevgili izleyenler, karşınızda bütün şirketlerin babası duruyor. anlamayanlar olursa diye diyorum, yg'den bahsediyordum."
"chanwoo'cuğum boşu kes. sorulara geçelim."
"e tamam o zaman çok ısrar ettiniz hahahaha. birinci sorudan başlıyorum. niye gruplarınızın 1 yıl boyunca hiç cb yapmadığı süreler oluyor? sebebi nedir?"
"seni ilgilendirmez. ikinci."
"o zaman şeyi sorayım, ya sanırım siz stajyerlerle kokain de alıyormuşsunuz, başkanım biliyorum ben doğru dürüst stajyerlik yapmadım ama... bir kez de benimle birlikte yapamaz mısınız şu işi? ne- hayır tabii ki size torbacı demiyorum yanlış anlamayın lütfen."
[odaya seungyoon girer]
sonra oradan seungyoon çıkıp der ki:
"kanka torbacı desen de bir şey olmazdı. en fazla şirketten atılırdın o da zaten doğru söyleyeni 9 köyden kovarlar hesabı:d""oğlum bizim skandal ve başkana hakaret kotasını junhoe dolduruyor zaten, bir de ben üstüne gidersem yurdu bombalar diye korkuyorum."
"bir de seungyoon'dan gelen bir soru var. winner ne zaman comeback yapacak? mino başımızın etini yiyor da, o yüzden."
"ııı, winner? mino? çıkaramadım."
"durum bayağı ciddi anlaşılan... ee yani şunu demek istiyorum, winner comeback yapmayacaksa neden hâlâ yg şirketi altında? yani tabii ki- ah siz şu an instagram'da post mu atıyorsunuz? ah nE ŞİRKETTEN Mİ ATILDIM?"
"aynen, biraz öyle oldu."
"ee o zaman ben son sorularımı sorup valizimi de toplayıp gideyim. sonraki sorumuz ece zeynep clcomebackyap isimli birisinden geliyor. sübliminaller sübliminaller hahahaha. cl noona'dan mı daha çok nefret ettiğinizi yoksa ikon ve winner'dan mı daha çok nefret ettiğinizi sormuş. bu sorunun cevabını ben de merak ed- ya aslında o silahı çıkarmanıza hiç gerek yokt-"
---
eğer kimin ne dediğini anlamazsanız "bunu kim diyor şimdi amk" diye sorabilirsiniz, telefondan kalın ince ayarını yapmak zor oluyor yanlışlıkla bölümü silerim diye korkuyorum