.....deva....

65 1 0
                                    

Gokyuzune bakiyordu nehissediyordu neredeydi neydi yasanilanlar..Bu hayatı yasamismiydi yoksa bir ruyaydi da calar saat çalmasiyla yeni güne Merhaba mi diyecekti..Hayır di cevabı binlerce Hayır hersey gerçekti yasanilan yıllar aylar günler saatler...

      keşke dedi keşke ben ben olmasaydım ben onlardan

olmasaydım ben o hayatın basrolu olmasaydim bir kalemde silip atabilseydim herseyi ama bu mümkün değildi o Devaydi ama hiçbişeye deva değildi en başta kendine..bu ismi koyarken bile bir sıfır yenikdi hayata bu hayata deva olsun diye konmustu belkide bir umut bir çare oysa kim nerden bilecektiki deva çok dertler getirecek ti bilmeden usulca kendi kaderiyle...

      saatine baktı nekadar çabuk geçmişdi zaman aslında hep çabuk gecmesini istemişti zamanin saatlerin günlerin oysa  herseye inat bugün dakikalarin gecmesini istemiyordu çünkü bitmişti hersey bu gökyüzü başkaydı bu deniz başkaydı bu yer Bambaşka ydi bambaskaydi hersey yabancıydi herseye kendine bile..

        ansızın çalan telefon bu kargasadan kurtardı onu

efendim

deva hanim size uygun bir evimiz var eğer görmek isterseniz şimdi bakabiliriz

  aaa evet tabi olur ofisinize geliyorum

telefonu kapatinca evet dedi biyerden baslamaliyim busehirde bir çatim bir evim olmalı yıllarca orseledigim hayallerini kurduğum hayatımın başlangıcı bugün olmalı tamda bugün herseye rağmen...

   toparlanip taksiye binmesi çok zamanı ni almadi gel görki bu trafik hicde alışık olmadığı birşeydi... camdan seyire daldı benim dunyam kadar karmaşık benim yaşamım gibi hersey ıciceydi bu şehirde diye düşünürken taksici

"abla müziğin sesini aciyim mi

"haa evet olabilir dedi

radyoda ki bayan tüm severek ayrilanlara gelsin deyip şarkıyı çalmaya başlamıştı

bian içi çiz etti davanın derin nefes aldı şarkı derinden etkiledi onu severek ayrılanlar bilirler evet oda biliyordu severek ayrılmayı hatta kavuşmamayi tam kovustum derken ansızın gidisleri vedasiz sessizce..

çok canı yanmis di o acı halen tanıdık di halen bian olsun içinden çıkmayan sessiz derinden derinden siziyan yara devasi olmamıştı sevdasınin..gözleri doldu bir iki damla düşüverdi eline Hayır dedi bunu yapma şimdi sırası degil sevdasınin derin.sularinda bogulmanin.Sarkinin değişmesiyle irkildi çevresine bakıldı çok yabancıydi nerdeydi yaklasmiydi onu dahi bilmiyordu.

herseye rağmenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin