Sabah uyandığımda Taehyung üstüme binmişti. Kalkmaya çalıştım ama kalkamadım.
Y/n: alo altında insan var katır değil tabi benide kendi cinsine benzetmiş olabilirsin.
Tae: haddini aşıyorsun sabah sabah bir araba sopa yemek istemezsin kapa çeneni kalk kahvaltı hazırla
Y/n: t tmm.
O neydi lan. Sopa atarım diyor bana korktum mk. Kahvaltıyı hazırlamak için mutfağa indim. Kahvaltıyı hazırlayıp ocakların altını kapadım. Uyandırmak için taehyugın yanına gittim ama odada yoktu bir anda belinde bir el hissettim
Tae: meleğim sencede zamanı gelmedimi hı.
Beni daha çok kendine bastırdı. Ve boynumu koklamaya başladı. Birden geceliğimin askısını indirdi. Omzumu öpmeye başladı. Onu itmeye çalışıyordum. Kafasını itiyordum sinirlenmiş olucak ki beni yatağa fırlattı.
Tae: SANA İYİ DAVRANMAYA ÇALIŞIYORUM AMA SABRIMI ZORLUYORSUN HANİ SENDEN 1 SENEDİR ÇIPLAK FOTOĞRAFLARINI İSTEYEN VARYA O BENDİM İŞTE ŞİMDİ SOYUN.
Korkmuştum hemde çok gözlerinden alev fışkırıyordu ben ayağa kalkıp soyunmaya başladım. Taehyungta yatağa yayılarak oturdu. Bensoyunyrken sadece iç çanaşırlarım kalmıştı. Taehyung kucağını işaret ederek.
Tae: gel otur mücevherim
Mücevherim ne ya oturmicam işte o tur mi caaaam.
Tae: y/n otur şuraya beni sinirlendirme.
Korkup hemen oturdum. Oturduğum gibi beni süzdü piç gülüşü attı ve yutkunup boynuma göneldi boynumu öpmeye başladı. Sonra emmeye sonra ise boynumda dilini gezdirdi. Kafasını kaldırdı ve bana baktı ve kafamı kaldırdı gırtlağımın olduğu yeri öpmeye başladı. Sonra kulağıma eğilip
Tae: şimdilik bu kadar mücevherim sana kuralları 1 kere anlatçam iyi dinle.
Kuralları sayarken köprücük kemiğimi okşuyordu.
Tae: 1_ evden dışarı çıkmıcan sadece evde durucan.
2_ benim dediğimden çıkmıcan
3_ çıkarsan ceza alırsın
4_ evde sürekli mini şeylerle dolaşıcan ben telefon ettiğimde üyelerin geliceğini söylediğimde gidip üzerini değişicen.
5_ ve sonuncu okul mokul yok okumican evede öğretmen tutmicam sen evlisin ne okulu tmm mı mücevherim.Ya bunlar ne saçma kurallar bildiğin beni eve hapsetti. Ya ya bana ne ya ben böyle hayatın içine sıçayım bu ne ya ben niye evlendim bu şeyle. Taehyung beni kucağından indirdi odadan çıktı. Bende üzerimi değişmek için gardırobu açtım 1 şort ve bir bustiyer giydim onun üzerinede kendimden 8500 beden büyük bir hırka. Aşağıya indiğimde taehyung yoktu bende kahvaltımı yapıp sofrayı topladım ve televizyon izlemeye başladım.
Saat akşam 12 olmuştu kapı alacaklı gibi çaldı kalkıp kapıyı açtım. Taehyungı suga hyung sahroş bir halde getirmişti. Teşekkür edip kapıyı kapadım. Taehyungı koltuğa otutturdum kahve yapmak için mutafağa gidecektim taehyung beni kucağına otutturdu
Tae: y/nnnğğ seniğ istiyoruuğğm
Dedi bende olmaz dedim ama nafile istiyorumda istiyorum. Tutturdu bir istiyorum. Bende bağırarak hyr dedim beni yere itti ve...
HE HE ŞEREFSİZLİK YAPIP EN HEYCANLI YERİNDE BIRAKTIM UMRIM BEĞENMİŞİNİZDİR SİZİ ÇOK SEVİYORUM💜💜
Taehyung yapma şöyle şeyler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik KTH
FanficTaehyung ve y/n nin zoraki evliliğinin hikayesi. Acımasız biri olan Taehyung ve onun temiz kalpli karısı y/n.