Ma trezesc pe la 10:30,cobor la bucatarie ca sa servesc micul dejun apoi urc in camera mea sa ma pregatesc.
Imi pun o pereche de blugi deschisi la culoare un tricou alb si niste tenesi negrii in picioare si pornesc la drum .
Cursurile incep la 14:30 dar debea este 11:30 asa ca hotarasc sa merg pana la MC sa beau o cafea si sa stau pe telefon .
Recunosc ca e cam aiurea sa stai singura la masa dar asa este la inceput.
In fata mea sta un grup format din 3 fete si 6 baieti.Toti din grup sunt foarte frumosi.Doua dintre fete au iubiti si cealalta rade alaturi de un baiat ,dar nu par a fi impreuna.Ceilalti baieti se joaca ceva pe telefon.
Fara sa imi dau seama ma holbam la baietii aia.Unul dintre ei m-a observat si i-a soptit ceva unui prieten de-al lui la ureche si amandoi si-au mutat privirea asupra mea zambind.Eu am inceput sa rosesc si mi-ai bagat ochii in telefon .
In cateva secunde cei trei erau pe scaunele de la masa mea :
-Buna,numele meu este Charles dar mi se spune si Chuck.
-Heii,al meu este Rudy
-Si al meu Alex.
-Buna,zic eu timida.
-Am vazut ca te uitai la noi .Esti noua in oras ?intreaba Chuck
-Da.
-Si la ce scoala esti ?intreaba Alex
-Scoala Centrala.raspund eu
-Si vrei sa fii iubita mea?intreaba razand Rudy
-Nu fi nemernic Rudy .Fata e noua si nu iti stie tie glumele .Scuza-l te rog .Glumeste .zice Chuck
-Ok..
-Si noi toti tot in scoala centrala invatam.Poate ne m-ai intalnim.zice Alex
-Poate.Apropo numele meu este Ramona.
-Hmm ai un nume foarte frumos,zice Chuck
-Merci.
Ceilalti de la masa se ridicara si o fata blonda ii striga pe baietii care vorbeau cu mine ca sa plece .Ne luam la revedere si ei pleaca din MC.
Imi beau cafeaua si plec si eu din local.In 45 de minute ajung la noua mea scoala.Ma indrept spre clasa mea -binenteles ca o gresesc de 5 ori dar pana la urma ajung unde trebuie .
Observ ca sunt in clasa cu toti baietii care i-am intalnit in Mc inafara de Alex .
Profesorii sunt foarte ok si noii mei colegi la fel .In pauze Chuck si Rudy au m-ai schimbat cateva vorbe cu mine .Mi-am facut si o amica.Haylin o cheama.E chiar frumusica si de treaba.Din cate am inteles eu este urata de fetele din Mc ,dar eu nu inteleg de ce au atata pica pe ea.Mi-a povestit toate cele intamplate si nu a facut ceva extraordinar,dar este treaba lor.
Dupa ce se termina orele plec acasa,servesc cina si ma pun putin la laptop si dupa ma culc.
CITEȘTI
Two boys ,one love
RomancePersonajul principal,Ramona Hadrey este pusa intr-o mare incurcatura.Se indragosteste,crede ca a gasit marea sa iubire si deodata totul este ruinat.Inima ia alta decizie,soarta ii se schimba total.