Buraya okul tem. için bir yazı bırakıyorum kullanabilirsiniz.

18 4 9
                                    

Merhaba arkadaşlar ben ...... .
... sınıfından okul temsilciliğine adayım.
Öncelikle şunu belirtmek isterim ki vaattlerim müdür bey ve öğretmenlerimizin izni olduğu için şüpheniz olmasın ki söylediklerimi gerçekleştireceğim. ve diğer adaylar tarafından söylenenlere karşın ben okulumuzun maddi açıdan yapabilecekleri söz konusuyken çok büyük şeyler söyleyerek ne kendimi yalancı durumuna düşüreceğim ne de sizi hayal kırıklığına uğratacağım.şimdi gelelim vaatlerime;
Öncelikle ben tam bir kitap kurduyumdur, ve gerçekten kitap azlığı sıkıntısı çekiyorum. Ben ve benim gibi okurlar için kütüphanenin yenilenmesi ve kitap kampanyası düzenlemesi
Bundan sonraki yapacağım şey ise resim öğretmenimiz eşliğinde duvarlara şekil ve yazı yazılması bu sayede okulumuz daha can alıcı bir görünüme kavuşturmayı hedefliyorum. Gelelim bir sonrakine; duvar gazatesi fikrime peki bu gazate neyin nesi? Hem okul panosunda hem de internette yayınlayacağımız internet sitemizde. sizin gönderdiğiniz yazılar arasındından kurulumuz tarafından seçilen yazıları yayınlacağız. Sıradaki kariyer günü meslek sahibi insanların okulumuza gelip öğrencilerle söyleşi yapması ve bu sayede biz öğrencilerin gelecekte hangi meslek olmamızda fikir sahibi olmamızı sağlayacak.
Münezara ve kısa film yarışması gruplar şeklinde olacak olan bu yarışmalarda kazanana ödül verilecek.ve klasik haline gelmiş olan zil sesimizi değiştiriceğiz.
Ve en büyük sorunlardan biri BANK! Oturacak alanımız çok kısıtlı bu yüzden belediyeye başvurucağız ama sonucun ne olacağını bilemiyorum ama şansımı deniyeceğim.
Ses yarışması jürilerin kararıyla kazanan seçilecek ve bir ödül kazanıcak. Benim vaatlerim bu kadardı beni dinlediğiniz için teşekkür ederim. Sorunuz varsa sorabilirsiniz?

Bir Tutam EdebiyatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin