ထို အလင္းသီဟဆိုသည္ေက်ာင္းသားသစ္နဲ႔ပဲေနာက္ပိုင္းတြဲသြားတြဲလာလုပ္ခဲ့ၾကသည္.... ထိုစဥ္က ကၽြန္ေတာ့္အေဖ ရွိေသးသည္ေလ အေဖကေက်ာင္းအျပန္ဆိုမုန္ထုပ္ႏွင့္ေက်ာင္းေရွ႕ရပ္ေစာင့္ေနက် .... အလင္းေလးကိုလည္း သားရင္ႏွင့္မခ်ား ေစာင့္ေရွာက္ခဲ့သည္.....
ကၽြန္ေတာ္တို႔ ၁၀တန္းေက်ာင္းသားအရြယ္ေရာက္လာေတာ့ တစ္ေယာက္အေၾကာင္းတစ္ေယာက္ေလးေလးနက္နက္ပိုသိသိလာခဲ့တယ္....
ထိုအခ်ိန္ အရွက္အေၾကာက္ႀကီးလြန္းေသာအရြယ္မွာ သိခဲ့ရသည့္ အေကာင္းဆံုးထဲက အဆိုးတစ္ခုကေတာ့ ...
အလင္းသီဟ က Gay ဆိုတာပဲ ...
ကၽြန္ေတာ္ အလင္း Gay ဆိုသည္ႏွင့္ၾကာရွည္လာခဲ့ေသာ သံေယာဇဥ္ကိုျဖတ္ဖို႔စိတ္ကူးမရွိခဲ့ ....
သူညီမျဖစ္သူ တိမ္လႊာသခင္ ၅တန္းအရြယ္မွာအတန္းေဖာ္ေကာင္ေလးေတြ
"နင့္အကိုကGay...ဟဟ..."စေနာက္တိုက္ ကၽြန္ေတာ္ဆီသာလာငိုေနေသာ ကေလးမကို အကိုသဖြယ္သာႏွစ္သိပ္ေပးႏိုင္ခဲ့သည့္
ထိုမ်ားထဲမွာ အဆိုးရြားဆံုးတစ္ခုက.....
ေက်ာင္းနားကသစ္ပင္မွာ
တိမ္လႊာ့ကို မိန္းကေလးမ်ားႏွင့္ေယာက်ာ္းေလးမ်ားအုပ္စုဖြဲအႏိုင္က်င့္တာပဲ
ထိုေန႔က ထိုအရာကိုျမင္ေတာ့ ဝင္တားရင္ ထို ရင္ဘက္ကဒဏ္ရာျဖစ္လာျခင္းပင္ ....
ထိုျခစ္ရာျဖစ္တုန္းက ဆိုလွ်င္တိမ္လႊာ့မွာ ငိုႀကီးခ်က္မႏွင့္.... ေဆးထည့္ေပးေနသည္ ေနာက္ပိုင္း ထိုကေလးမအရြယ္ေရာက္လာေတာ့ သူ႔အကိုဆီကပင္ကၽြန္ေတာ့္ကိုႀကိဳက္သည္ဟုျပန္ၾကားခဲ့ရသည္.....
----------
အခုဆိုကၽြန္ေတာ္အသက္ ၂၀ေက်ာ္ေနၿပီပင္.....
အခုအလုပ္သြားလွ်င္ဟို ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္ႏွင့္မေတြခ်င္မွအဆံုးေတြ႕ရမည္........ကၽြန္ေတာ္တို႔အဆင္ေျပသည္ႏွင့္ အလင္းနဲ႔တူတူပင္ Bar အေသးေလးဆပ္တူဖြင့္ခဲ့ေသးသည္......
သူညီမကေတာ့ ဒီေလာက္မိဘကပိုက္ဆံေတြရွိေနသည္ကိုပင္ကၽြန္ေတာ့္ company မွာ အတြင္းေ
းမႈးလာလုပ္ေလရဲ႕......ထိုအေတြးမ်ားႏွင့္ရံုးထဲဝင္လာရင္ ေဟာေတြပါၿပီ ထိုေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္ ....
ေျပးလာၿပီး လာပင္းလာဖက္သူ...
"သားႀကီးမေတြ႕တာၾကာၿပီ....."
"ေဟ်ာင့္ဒါအလုပ္ထဲမွာကြေျဖးေျဖးငါပံုပ်က္တယ္သြားစမ္းကြာ...."
"ျဖစ္ေနတာမင္းကြာ...."
..ေဘးမွထမင္းဘူးေလးကိုလက္ထဲထိုးထည့္ရင္းေျပာလာသူ အိေျႏၵရွင္ႀကီး တိမ္လႊာ....
"ဒီမွာမနက္စာေသခ်ာခ်က္လာတာေနာ္..စာလိုက္ဦးကိုခန္႔...."
ပံုမွန္ေန႔တိုင္းၾကက္ဥမဟုတ္ရင္ဘဲဥ ေၾကာထားတာတစ္ခါတစ္ေလအခြံပါပါတတ္သည္ ႀကိတ္မိတ္သာ စားခဲ့ရသည္ ....
"ရွင္းခန္႔ ငါမင္းကိုေမးစရွိတယ္ညဘက္ဆိုင္ကိုဝင္ခဲ့ဦး..."
'ေအး'
_____
YOU ARE READING
Electric
Humorမင္းဟာ Electric လိုလူ အႏၲရာယ္ရွိမွန္းသိရက္ မလြန္ဆန္ႏိုင္ေအာင္လႈပ္ခတ္ႏိုင္ေသာ Electric နာက်င္မွာေတြနဲ႔ေပ်ာ္ေမြ႕ေအာင္သင္ေပးေသာ Electric