Üks

8 0 0
                                    

            Astusin klassiuksest sisse ,ning lasin silmadega üle inimeste.Keegi võõras, vaata see poiss seal akna juures.Ta seisis seal üksildase näo ning keskendunud ilmega.Hoidis käsi rinnal ristus ja silmitses seejärel on jalge ees olevat tooli.

,,Ele!", kostis tüdruku hääl üle klassi.Ta tõi mind mu mõtetest praeguseks välja.Hüüdjaks oli Suzanne, klassiilusaim tüdruk ja ühtlasi minu üks sõbrannadest.Ma ei olnud pälvinud kunagi heidiku staatust aga ega ma pop ka ei olnud.Olen selline tavaline, keskpärane ühesõnaga.

Tegin kiired sammud pingirea vahel ja saabusin tooli juurde ,,Kes see on?", ei pidanud ma vastu ja küsisin kohe. ,,See on Ron, ta on pärit kusagilt katkisest perest või noh ega mina ka täpselt ei tea aga jutud liiguvad.Tundub ohutu selline veidi omamoodi aga arg...", Suzanne laotas pea madalamale ja proovis läbi juuste mu pilku püüda.Istusin ilma pilku keeramatta toolile ja asetasin koti tooli kõrvale.Võptatasin hetkeks kui kuulsin tutavaid samme Irene ja Hans sammusid klassiuksest sisse.Irene on meie klassivanem ja ürituste korraldaja kes on meie klassivanem juba 7mendat aastat järjest.Libistasin pilgu üle heleroosade klassiruumi seinte ja siis üle Irene.

Irene oma pikkade punaste juustega näeb alati vapustav välja.Tal on hallid silmad, seljas mustad sukad, sinine seelik ,ning valge triiksärk.
,, Ou kuulake", kõlas Irene hääl üle terve klassi.
Kõik jäid vait kui nägid Irene pahasemaks muutuvad ilmet.
,, Te ilmselt olete juba näinud, meil on klassis uus poiss, Ron ta... "
Sisse astus õpetaja ja katkestas Irene hääle.
,, Minge kohtadele"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 07, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

TAEVALAOTUSESWhere stories live. Discover now