Chapter 2:

35 2 1
                                    

Noaptea e din ce in ce mai agitata. Peter Harrison se plimba nervos prin camera de asteptare. Samantha Harrison a adormit in bratele mamei sale, in timp ce aceasta discuta cu mama lui Brandon, Patricia Pikman.

Minutele trec, iar familia Harrison nu a mai aflat nimic despre fiica lor. Cu fiecare secunda ce trece, răbdarea este înlocuită de furie. Deodată, ușă se deschide, în încăpere intrând doctorul urmat de asistentă.

- Cum e, domnule doctor? întrebă emoționat Peter Harrison.

- Totul a decurs bine, din fericire, dar..... ,nici nu apuca sa termine ceea ce are de spus ca este asaltat de întrebări din partea familiei.

- Dar ce???? exclamare toți în cor.

- După cum am preconizat, se pare ca.... Hmmm, domnule și doamna Harrison, puteți veni cu mine?

- Vin și eu! sari Brandon îngrijorat.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Acum putem vorbi liniștiți! spuse doctorul. V-am adus aici, deoarece vreau sa va anunț ca deși operația a decurs bine, pacienta a fost afectată destul de grav.

- Cât de grav? au întrebat Brandon și Peter Harrison.

- Destul cât sa nu își mai amintească nimic din ce a trăit pana acum, ce persoane a întâlnit.... Așa ca ar fi bine sa o ajutați sa își amintească totul încet, încet.

- Cum am putea face acest lucru? a întrebat doamna Harrison șocată de aceasta veste cumplita.

- Întâi de toate va trebui sa vorbiți cu rudele, prietenii, sa îi puneți în tema cu starea pacientei. Apoi va trebui sa îi ajutați memoria sa isi revina prin poze, filmulete. Faceți tot posibilul sa nu afle lucruri rele dintr-odata...Și sa va prezentați pe rând: mai întâi părinții și apoi celelalte persoane din viața ei. Aveți vreo întrebare sa îmi adresați? Dacă nu, va doresc multa sănătate. La revedere. cu asta doctorul a încheiat conversația și a ieșit calm cameră.

După câteva minute de tăcere, Brandon a spus:

- Deci....Anastasia nu mai știe cine suntem?

- Așa se pare....Va trebui sa o ajutăm și sa o ferim de vesti rele, ați înțeles? ! ?! ?! spuse doamna Harrison.

Amintirile trec, dragostea ramaneWhere stories live. Discover now