hoofdstuk 3

691 27 5
                                    

Ze kijkt me vragend aan “wat doe jij dan” ik haal mijn schouders op. Na een half uurtje zet ik de film op pauzen en pak ik een bak chips twee glazen en een fles coca cola cherry. Ik schenk wat te drinken in en ga weer achter Célisa liggen. Na de film begint ceetje me te kietelen. “Omg bitch stop!!! Neee aaaaaaahh” gil ik waardoor ze heel hard begint te lachen. Als ze eindelijk stopt zegt ze “zeg de toverzin” ik haal mijn schouders op en zeg “dan is het wel handig als ik ‘de toverzin’ weet” “nou dat is…” ceetje denkt even na en zegt dan “lieve Célisa je bent de beste liefste coolste en knapste zus die er is” ik denk even na en knik dan “lieve Célisa je bent de beste liefste coolste gekste en knapste zus die er is… ookal ben je niet officieel mijn zus”. Ze lacht en geeft me een kus op mijn mondhoek (ik denk dat de bedoeling was op mijn wang) als ze der hoofd terug trekt verlang ik gelijk weer naar der zachte lippen… Wat wacht ben ik gek geworden ze is mijn zus van een andere moeder. Célisa haalt me uit mijn gedachten door zacht te grinniken “waarom lach je zo… ja verlegen” ik haal mijn schouders op.  Als het rond 3e is gaan we maar slapen.

Als ik wakker word ligt Célisa nog rustig te slapen. Wat is ze toch mooi denk ik mijzelf, wacht wat is er in hemelsnaam met me aan de hand ze is mijn beste vriendin waarom heb ik de laatste dagen steeds die gedachtes over der en droom ik over der wat heb ik. “Goede morgen stresskip van me” ik draai mijn hoofd om en zie Célisa met een brede grijns op der gezicht liggen. Ik lach en sla mijn armen om der heen “heb je wel is dat je gek word van je eigen gedachten en eigenlijk ook niet weet waarom je die gedachtes hebt?” Célisa kijkt me raar aan “eh nee volgens mij niet” ik knik.

ik heb jullie hulp nodig ik heb namelijk nog geen zin dat ze het Célisa verteld maar ik weet niet zo goed wat er moet gebeuren

Verliefd op mijn beste vriendinWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu