pov. Hayley
*maandag*
De zomervakantie is voorbij.
Vandaag begin ik aan mijn 3e jaar op Nord Anglia. Ik ga weer terug naar het saaie uniform wat ik elke dag moet dragen, dezelfde docenten en dezelfde mensen. Op Anglia veranderen de klassen zelden, omdat er geen tot weinig nieuwe mensen bij komen. Je komt niet makkelijk binnen en soms vraag ik me af hoe het mij eigenlijk gelukt is. Maar goed, afgelopen zomer heeft me goed gedaan. Samen met mijn vrienden naar Spanje en met mijn familie naar Griekenland.
Na een tijdje, waarvan ik niet weet hoe lang het was, naar het plafond te hebben gestaard besluit ik op te staan om me klaar te maken voor school. ik begin aan mijn dagelijkse routine. Ik loop naar de badkamer en maak de douche aan. Terwijl ik het water warm laat worden pak ik ondergoed en mijn uniform uit mijn kledingkast. Mijn uniform bestaat uit een wit hemdje met een rode blazer, een rood rokje en witte kousen die tot aan mijn knieën komen. Als ik terug kom zie ik Stefan naar de badkamer lopen. 'Stefan waag het je niet onder de douche te gaan staan' roep ik naar hem. Hij lacht en begint naar de badkamer te rennen. Ik ren achter hem aan, maar ben net te laat. Hij doet de deur op slot en ik hoor dat hij onder het warme water gaat staan. Ik begin op de deur te slaan, 'Stefan ik wil niet te laat komen op de eerste dag dit is niet grappig' roep ik. Ik weet dat hij me hoort maar ik krijg geen reactie. Een kwartier later gaat de deur eindelijk open, Stefan wandelt met een handdoek om zijn middel de badkamer uit. Zonder iets te zeggen loopt hij richting zijn kamer. Ik rol met mijn ogen en ga onder de douche staan. Na 10 minuten stap ik uit de douche en wikkel ik mijn haar in een handdoek. Ik trek mijn kleren aan en doe snel mijn make-up. Ik doe wat mascara op, een beetje foundation en een lichtroze lipgloss. Als laatst föhn ik mijn lange blonde haren en doe ze in een hoge staart. Ik pak in mijn kamer mijn laptop en schooltas en loop vervolgens de trap af naar de keuken.
Mijn moeder zit al aan tafel met een kop thee en de krant. ik loop naar haar toe en geef haar een kus op haar wang. 'Jij bent vroeg wakker' zeg ik terwijl ik weer naar de keuken loop. 'En jij bent laat' zegt ze terwijl ze haar krant neer legt en naar me kijkt. 'Stefan' zeg ik zuchtend waardoor ze moet lachen. Door de stress heb ik nog niet op mijn telefoon kunnen kijken. Ik heb een paar berichten in de groepsapp en van Jason. De berichten van de groepsapp open ik maar doe er verder niks mee. Jason vraagt of hij me moet ophalen waarop ik natuurlijk ja zeg. Ik eet mijn ontbijt totdat de bel gaat. 'Mam ik ga naar school' zeg ik en loop naar de deur. Ik hoor haar nog 'veel plezier' zeggen. Jason staat er en trekt me in zijn armen. Ik knuffel hem stevig en geef hem een kus. Ik heb je gemist zegt hij en drukt nog een kus op mijn lippen. Ik glimlach en pak zijn hand vast. We lopen naar zijn auto en rijden richting school. 'We zitten nog maar een jaar samen' zeg ik zuchtend en speel met mijn vingers. Hij legt een hand op mijn handen als teken dat ik moet stoppen. 'Je weet dat er niks zal veranderen' zegt hij terwijl hij met zijn duim over mijn hand wrijft. 'Maar we gaan elkaar minder zien en ik ben bang dat dit gevolgen gaat hebben' mompel ik. We komen aan bij school en Jason parkeert zijn auto. Hij kijkt me aan, 'er verandert niks' zegt hij en kijkt me doordringend aan met zijn mooie bruine ogen. Mijn wangen kleuren rood. Ik pak mijn spullen en stap uit de auto. Jason doet hetzelfde.
Als we school in lopen zie ik Caroline en Lexi al bij mijn kluisje staan. Als ze me zien geeft Caroline enthousiast een gilletje en rent op me af. Caroline kon niet mee op vakantie dus ik heb haar 2 maanden niet gezien. Ik knuffel haar stevig. 'Ik wil alles van je zomer horen' zeg ik waarbij ze al gelijk begint te vertellen over een jongen die ze heeft ontmoet en later vanavond nog zal zien. Ik prop mijn jas en laptop in mijn kluisje en loop samen met ze naar de eerste les. Ik ga naast Caroline die weer enthousiast verder praat achterin de klas zitten. We worden onderbroken door onze nieuwe mentor die het lokaal binnenloopt en zijn spullen luidruchtig op het bureau neerlegt. Zonder iets te zeggen begint hij zijn naam op het bord te schrijven. 'Mnr. Smith'. Het is een kleine man, een beetje mollig met een baardje en draagt een bril. 'ik ben jullie nieuwe mentor dit jaar' zegt hij terwijl hij de klas rond kijkt. Hij wil zijn verhaal voortzetten totdat er een jongen het lokaal binnen stormt. Alle blikken richting zich op hem. Hij is lang, heeft bruine krullen, hij draagt een zwarte broek met een wit shirt en zijn armen zitten onder de tatoeages. 'En wie ben jij'? Vraagt Mnr. Smith. 'Harry' zegt hij met een zware stem en neemt plaats op een van de stoelen.
***
op de foto hierboven zien jullie Hayley!
hope u guys like it :)
JE LEEST
𝒫𝑒𝓇𝒻𝑒𝒸𝓉𝓁𝓎 𝒹𝒶𝓃𝑔𝑒𝓇𝑜𝓊𝓈 𝒻𝓉. ℋ𝒶𝓇𝓇𝓎 𝒮𝓉𝓎𝓁𝑒𝓈
RomanceHayley Kingston is 18 en woont sinds haar 15e in New York. Ze woont samen met haar moeder en haar grote broer Stefan. In new York kreeg ze de kans om opnieuw te beginnen op een nieuwe school met nieuwe vrienden en een nieuw vriendje. Drie jaar werk...